->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Chatta med Kimmy och skrock i Rönnby

2007-04-11 @ 23:59:41
(Fortfarande i Fjällen, semester med kontoret på fickan och har inte blåst bort... allt väl alltså)

Ibmagazinet erbjuder chatt med Kimmy den 16/4
Men hallo... om jag någongång i livet skulle få för mig att chatta med Kimmy... vore det imorgon... dagen innan ödesmatchen fredagen den 13
Varför chatta med någon som .... förlorat sin andra match i semi? *ler*

Kära Kimmy, chattar inte med främmande män *ler*... ens om de heter Kimmy .... en färgstark innebandy profil men jag skulle gärna vilja veta hur du tänker och tycker inför matchen på fredag...
OBS!!! Kom ihåg att ta med dig golvet på fredag... den nya regeln är som bekant... motståndarna står för golvet
(eget påfund, blev så less på allt tjat om golvet...)
Slutspels hagel?
Det ska vara buller och bång under ett slutspel... men det är rätt tyst på damernas tränare... ingen pajkastning vad jag sett och inga kapningar... nu är jag rätt "borta"... (obygden) sitter bara framför datorn om jag ska skicka något viktigt... har ju påsklov typ..  
Hinner/kan/vill inte surfa runt... vilar ... x:et kom upp idag... han har barnen från och med idag, ska ta mig en tur på turskidor imorgon, jobba från hotellet och ... ränna upp och ner i träningsbacken

Var nere en sväng på hotellet och använde deras bredband ... vilket lyft...hann massor på ett par timmar det här med  modem suuuuuger

Nu sitter jag på modem uppkoppling igen... skulle bara skicka en sak och fick lust att skriva, lååångsamt går det ,,, lär tappa det här inlägget om typ... fem sekunder


Varför har Rönnby flyttat matchen till imorgon? Är det skrock som står bakom deras beslut? Hoppas inte det... Det verkar lite "B"

Var hur besviken som helst i em, fick veta att jag nog inte hinner hem till matchen ... kanske kan de skjuta fram den en timme *ler* bara för min skull...

Fredagen den 13 är en vanlig dag... oturligt nog ska vi sitta i bilen i fem timmar just den dagen... otur .... vet att det finns några som kommer att sakna mig ... otur... ja särskilt för mig

IKSU kör baluns för sponsorer och andra med försnack av Curt... sorry Curt, du får inga smarta frågor från mig på fredag *ler*... kanske kan man få vara med via webben? *skrattar*
Alvarligt, hade inte tänkt gå på detta men matchen... måste man missa den


Nä nu har jag roat mig nog för ikväll... dags för sängen
Frukost 08 och sedan... ett hårt pass i backen... kidsen har fått för sig att testa bräda... det innebär att mamman springer som en galning upp ch ner i backen eftersom inga skidlärare finns

Kommer att vara mycket om i kroppen imorgon bitti... veckan förvandlades från semester till hårdträning på några minuter men... njuter jag gör

Läste vad Jihde skrivit om uppmärksamhet i media under slutspelet... tror han har knyckt ett och annat från min blogg *ler*... har åxå gnällt på att hockey och innebandy slutspelen ligger samtidigt... och det var länge sedan

Ligger klart före min tid *ler*

Klokis ord

Det svåra är inte att få folk att accepteranya idéer utan att få dem att överge sinagamla.
(John Maynard Keynes, Cambridge)
Är du övertygad om att all övertygelse ärföränderlig, har du nått en viktig insikt
(Cecilia Nyström, Stockholm)


Vore det inte natt skulle jag jobba mera, men varför ska man skriva tråkiga dokument som ingen läser... menar såklart inte bloggen *ler* /Ingrid

Innebandybloggen i Umeå, since 05/06. Frid!

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Peter

Va, har det funnits en sm-final i innebandy i 25 år? Det har jag totalt missat, jag har trott att en elitsatsning på innebandy var ett nytt påfund, hade jag vetat tidigare att man kunnat vinna sm-guld i innebandy hade jag naturligtvis gjort det.

Ta det lugnt i trafiken imorgon.. Helst skulle jag bara vilja hålla mig inne, men det går ju inte...

2007-04-12 @ 12:03:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/306

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg