->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Fördel IKSU 6-2 glädjen avgör och skills Anna Lundtröm

2007-04-20 @ 16:31:59
Loklapressen i Västerås citeras på Magazinet under rubriken "Rönnby har aldrig varit bättre"
Citerar en snutt:
"Det talar för Rönnby, att de spelat färre matcher än IKSU inför finalen. Man märker också att laget är bättre förberedda mentalt än i fjol. Då var det så stort att bara komma till Globen och spela final inför en storpublik. Nu snackas det om guld, säger Petter Nilsson som tror att Västeråslaget grejar guldet i år". Slut citat.

ladda för GULD Rönnby men .... det är krig om GULDET.
Rönnby pratar om GULD
I IKSU.... hur laddar man? Läs vidare här så får ni ... "insider information":=)

Back som "äger": Doldisen Anna Lundström är inte van att få uppmärksamhet... trots att hon är såååå duktig... doldisar får sällan credit annat än i det egna laget särskilt om man som Anna inte satsar på rollen som målspruta
Undrar varför man blir back? *ler*...
Vilket slit!
Skills Anna (som kidzen säger)... hon är en klippa...
Trodde hon skulle sluta efter förra året, hon sliter rätt ont av en gammal skada... beundrar henne att hon hittat motivationen år från år trots denna ständiga följeslagare... bekymmer med vaden.
Är glad att hon fortsatte... och credit har hon fått bland annat genom sin lands-lagplats...

Så här laddar hon:
Jag vet hur Anna resonerar kring morgondagen...  vi stod och pratade en lång stund i onsdags...
Hon vill spela med hjärtat, hitta glädjen i spelet det är så hon laddat.
När Falun fick spö av IKSU förra helgen spelade Falun för en semifinal medan IKSU spelade för och med glädje
Låter som en klyscha... men Anna fullkomligt lös (lyste).... hon har min fulla respekt för sin inställning
Tror det kan vara ... avgörande imorgon.

Spelet kan de redan... spelar ingen roll om folk säger "Rönnby har aldrig varit så här bra"... de är inte bättre än IKSU ändå .... *ler*
OBS! Har sett silvermedaljörerna spela  tre matcher live i år två borta och en hemma... alla med olika motstånd....och en på TV  med .. så jag vet vad jag pratar om (jävig... amatör uttalar sig)
Mitt tips, IKSU vinner med 6-2... fingrarna ville inte lyda när jag skrev den där siffran... har bara en känsla...
Enbart med intellektet tror jag de vinner med 2 mål men .... fick bara för mig att 6-2 blir slutresultatet.


Fredag
Upp tidigt, var i säng sent... är nöjd med veckan ... arbetsmässigt var måndag en kass dag... sedan har jag varit ... kung *ler*.
Att stå inför en grupp är väl som att spel en match... folk betalar för att man ska göra ett bra jobb... gör man sitt bästa kan ingen begära mer... inte ens man själv.... man är inte bättre än sin senaste match, men man kan bli bättre... är det så?
Kanske....

Imorgon är det SM final ... OBS! Herrarna spelar också SM final *ler*
Fördel Warberg mitt tips.
vill ni ha den exakta slutresultatet?????
Vänta till imorgon... då vet vi *ler*... mina tips skulle ju komma efter matcherna hade jag lovat...

Hur kul det än skulle vara för Täby att vinna så får de vänta.... de har tid på sig.

Må gott önskar en innebandyblogg nära dig,
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: osnygg på party

Go blogg.

2007-04-20 @ 21:37:47
Postat av: Ingrid

tack... ja i fyllan kan alla bloggar verka go:a *ler*

2007-04-21 @ 19:52:51
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg