->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Mitt i natten... och Globen biljett

2007-04-02 @ 01:00:25

Man inte sova för.. jag måste jobba... har fått fyra mail (och kryptiska kommentarer) om ryktet om att jag ska kommentera matcher i TV, det kommer ifrån... att en man som inte hade en aning om mina ... begränsade kunskaper i finrumspråk när det gäller sporten i mitt hjärta.. frågade på skämt
Mannen ... ja det var på Finnkampen i Umeå och ... bara ett missförstånd
Det skulle inte hjälpa med ett extra lager läppstift... det HÖRS att jag inte ... är någon expert...
TV inslaget i veckan ... var ... ett typ misstag
Vet inte varför de frågade mig... kanske för att jag är så... ljuv *ler*
Nä... ångvältig är närmare sanningen....


Himmel vilken röra det här blev

Många innebandy älskare ogillar den tystlåtna norskan... har ingen åsikt förutom att det är jobbigt att höja ljudet när det är period vila...
Skulle inte kunna prata om innebandy i TV... inte på det sättet som hon gör... jo kanske, om jag satt med på en match... skulle alla älska henne


Så... ja kanske jag skulle fråga Ryden om han ... kan tänka sig att... nä....

Att Koppen skulle vara bisittare nr 2... ja... men ... hallo... jag känner inte innebandy eliten... för mig är koppen AIK Dala... han spelar med Zlatan och numer...  en favvo blogg

Nu.. ska jag jobba vidare... fyra punkter kvar... kom på att... det var till imorgon...

Nattens sanning
Det är roligare om man har kul

Åter till Rustur och krustur analysen
Är jag full?
Nä... bara.... som vanligt men tröttare *ler*

För den som skickat mejl och bett om inlägg från förra årets blogg som tydligen var roligare att läsa än den här... tja... det kanske kommer nåt...

Blir det totalinnebandy nu?
/Innebandybloggen i Umeå, since 05/06

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg