->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Nej jag skrev inte fel (just då iaf)

2007-04-19 @ 00:09:06
Är uppe sent.. jag vet men... har slipat klart för ikväll ... undrar....när hinner alla andra som renoverar göra sånt? Det finns ju bara nätter att ta till... eller? Har slipdamm överallt... var finns alla händiga vänner?

Det blir till att TURBOSOVA om man ska hinna få sina åtta timmar... *ler*
Klart för final!!! Minns inte hur det kändes när VK rasket tog guld 89 90 92 93  (ja fyra guld)  då kunde man ju inte följa matcherna så bra? datorn var knappt uppfunnen ju. Nu blir det direktsändning i TV? skönt då slipper man åka till Stockholm *L* Nej... jag skrev inte fel namn (tack för epost mr MS)

Citerade efter Söndagens match Kristoffersson, inte Granelid
Kolla in SVT video själva ...

Tack för synpunkter både här på sidan och i in-boxen... glöm aldrig... sitter på läktaren....
en snygg miss helt enkelt...
Snygg miss... är det värsta man kan säga till 11 åringen när han tränar straffar ... då blir det livat
någon som missat att IKSU är i final? *ler*
Minns inte hur det kändes när VK rasket tog guld 89 90 92 93  (ja fyra guld)  då kunde man ju inte följa matcherna så bra? datorn var knappt uppfunnen ju. Nu blir det direktsändning i TV? skönt då slipper man åka till Stockholm *L*.
Sist
Jag skriver fel ofta... men inte just om Granelid/Kristoffersson.

/Innebandybloggen i Umeå
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg