->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

omöjlig blogg

2007-04-02 @ 20:54:51
Kan inte lägga till något... blir bara... utslängd
Min dator har fått 08 virus *ler*
Kidsen kommer hem tidigare... yes yes yes.....
11 åringen ringde... "mamma såg du målet... det var ljuvligt" (HV71 vs MODO....)
De var på Olerys och såg första och andra persioden... nu är de HÄR... nice 
jag vet vad killar vill ha *ler*
I mitt hus finns många sport kanaler... så 11 åringen dyker upp här titt som tätt och VP åxå....

Alla metoder är tillåtna... *ler*

Missade p.ga möte hela första och halva andra perioden...
Nu är det VI TRE... modo:iter som ser matchen

4-0 fördel MODO
11 åringen analyserar och kommenterar
10 åringen har många kloka funderingar... som om ... Per Mårs har spelat i Harry Potter... rollen figuren
Peter Pettigru
Himmel att livet kan vara så här skönt....
Kidsen är... livet.

/Innebandybloggen i Umeå
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Peter

Ja, här är det väl nån som är glad idag..? Finalklara och allt. Modo menade jag alltså... Men jag måste ju hålla på Linköping i finalen, eftersom jag känner en spelare där, och ingen i Modo, eller rättare sagt håller jag på Uffe Söderström, man måste ju vara lite lokalpatriot även om han inte bor här längre så kommer han ju i allra högsta grad härifrån... 4-3 i matcher till Linköping. Uffe avgör i sista matchens sudden.

2007-04-02 @ 21:32:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/306
Postat av: VK Rask

tes yes
Nu ska vi spöa Linköping

2007-04-03 @ 00:03:59
Postat av: Anonym

Innebandy är det en sport?

2007-04-03 @ 00:04:33

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg