->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

stolpskott eller en snygg miss

2007-04-02 @ 10:48:34
Arlanda... eltandborsten gick igång i dataväskan... ... folk titta och några  log...
ett bra sätt att få uppmärksamhet *ler*
Ingen vågar fråga ... VAD har du i väskan?
Det är tredje gången jag gör misstaget... eltandborstar ska vara... hemma

Tre minuters blogg... kaffe paus ...
återkommer ....typ en annan dag ...
Himmel vad jag har saknat att skriva.... eller att veta att möjligheten finns....

Norskan kan känna sig lugn...
Men... hon skulle ... bli ruggigt poppis om... jag fick göra ett inhopp... alla skulle böna och be henne att komma tillbaka...... *ler*
Skrattade gott åt kommentaren som såg ut att vara från henne... vilken underbar humor en del har
Kände mig tvungen att delita den... tror nämligen inte att det var L som skrivit den

Har jag fått frågan om att vara bisittare på innebandy i TV? Ja men det var läääänge sedan i typ... december
det var ett missförstånd... han som frågade hade bara hört talas om mig... visste inte att "medial innebandytjej" var ett läktarproffs
Frågan kom utifrån all kritik norskan fått, "alla är så missnöjda med henne" , han var själv en av dem... han menade att man
på TV hade svarat att det inte fanns någon annan kvinna att sätta in...
han hade hört sig för och fått mitt namn... stolpskott... eller en snygg miss
Nu lägger vi detta ... till handlingarna



det finns inget tilltänkt bisitteri för Ingrid och Koppen... möjligen för honom... det vet man ju inte.... Har inte frågat honom... ska hälsa på hans innebandyblogg ikväll

1 Ja jag var i TV förra veckan, ja... jag sa att innebandy är viktigt för Umeå regionen
2. Har inte sagt att blondiner passar bättre i Amelia än i TV soffan
3. Har inte kritiserat BL
4. Ingen har gjort någon namn insamling vad jag vet
5. Har inte kapat någon
6. (fyll i själva)


Hem strax... hatar detta hattandde... det finns ju videokonferens.......
Fakirplan... de som lyfter först... två timmars surr... och så... hem....
Det suuuuuger

Blogg innebandy, blogg innebandy, blogg innebandy... jag förstår att folk undrar vad jag håller på med.

/Innebandybloggen i Umeå, since 05/06, liks
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Mange S

good
jag
vill
se
mer
blogg
i
veckan

Du är för snäll när du skriver, våga mer

2007-04-02 @ 11:43:02

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg