->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

vem ska träna Dalen?

2007-04-04 @ 22:13:12
Synd att Pixbo knep Landgren... tänk om Urban tog damlaget, Landgren herrlaget... skulle inte det ha blivit coolt?

Nähä... ja som ni märker har jag ... hjärnsläpp och ... skrivklåda... dålig kombination

Den där idén med landgren och karlsson var inte min... kom på tal på en arbetsplats... som jag jobbar på.... ibland... låter inte klokt men... jag glassar mest runt på OLIKA arbetsplatser och tar betalt för det folk redan kan *ler*
Gör å lite som möjligt ... det är ... andra som får jobba.... skills mig *ler*
Livet är... världsklass (Anders på banken:s favvo uttryck)

Träffade Mari Magnuson igår, hon var samlad, glad, såg ut att vara i strålande form
Hade 10 åringen med mig på stan... "mamma det var ju hon som inte ville vara med i landslaget för att hon är för bra"

Mmm ... ja så kanske det var svarade jag ... igen....
Tror det är tredje gången hon pratar om "för bra för landslaget"

Livet utan 10 åringen vore trist....



Magnusson #11 sa en gång att kroppen var som piggast efter 3 timmar på cykel... hon är brevbärare... huuuu, vilken tur att jag slipper cykla i tre timmar med post och sedan... göra en massa mål
Om jag kunde... skulle jag gärna göra mål men... jag avskyr att cykla... trots att jag bor i Umeå... där alla cyklar
Jag ska söka upp en psykolog som kan hjälpa mig över mitt cykel motstånd...

Intresse klubben... har ni med era pennor.... Ingrid gillar inte att cykla *ler*


Nu... moms ... deklaration.... mail att besvara...
lägger den på "vänt" på servern....de går iväg 08 imorgon... det ser bättre ut än .... 00.00 eller så....

ja... detta var en ego blogg...

Vill ni veta hur Falun tänker spela på lördag?
Läs här imorgon....
(skojar...)
... de får spela hur de vill... bara de förlorar *ler*

Lycka till #11 och IKSU gänget.... har blivit lovad att få åka med i bussen på någon borta match om det passar... hade valt just den här matchen om jag bara... haft möjlighet
Undrar om erbjudandet står kvar...

Nåja... har ingen betydelse... ska ju blåsa bort i fjällen...ser inte vidare lovande ut på väderkartan....

Tur att man kan elda inne i stugan... en bok och en brasa... det duger det med:),
/Innebandybloggen i Umeå since 05/06
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Sigge

Gillar INTE Landgren. Det känns som om hon tror att hon är nåt men har egentligen inte åstakommit mycket i inenbandysverige. Kan räkna upp åtskilliga personer som skulle kunna gör ett betydligt bättre jobb än henne.

2007-04-05 @ 13:24:16
Postat av: Peter

Jag tror jag håller en tumme för Falun, jag bor ju nästan där. Hur gick det? Annars kollar jag på hockey nu och det ser ju lovande ut för MoDo, men känslan är att LHC kommer igen i sista perioden. Det blir nog förlängning.. Och jag hatar inte dig för det där med fastighetsskatten, jag är bara avundsjuk...

2007-04-06 @ 19:36:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/306
Postat av: Anonym

Har du blåst bort?
Det är mer än farligt i svenska fjällen
Ta hand om dig
Imorgon vinner Falun och Rönnby/The King

2007-04-06 @ 22:42:14

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg