->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

bara ... är det så bara

2007-08-13 @ 14:13:54
Personligt... 

Snart har det gått fyra år sedan V försvann p.g.a en otäck sjukdom  ... den här dagen för fyra år sedan vi på en brygga och fiskade,  pratade om att åka på fotboll VM 2006, jag lovade att följa med om han bjöd vi skrattade  ... några dagar senare ... var han borta... vi visste båda att de inte skulle bli något fotboll VM för hans del... men vi låtsades.

Han var lite underlig... underbar, galen, jobbig, varm, omtänksam, obetänksam, för spontan... En vän man aldrig kunde räkna med ... och ändå kunde lita på....


Saknar dig V ... fixade den där ginden du förstört förra veckan... du skulle ha skrattat ... det tog två timmar ... du som lovade att fixa det... *ler*... åkte förbi din stuga ... där stod min stege som du lånade och "looovade att komma tillbaka med" ... Det kändes bra att se den där... då kunde jag tänka "vad var det jag sa" utan att få tillbaka "grin sä känns hä minner"
Hur kan man älska någon som är så hopplös ...  saknar dig ....
Tänk att jag lärt känna någon som lätt kan bli kung i vilken idrottsgren som helst...
Ja ja... jag är säker på att du får de största fiskarna, gör de bästa aktie klippen och ... alla damer tittar på just dig... snygging

Måste skoja för att...

Din låt... "jag går och fiskar"

J Hellman
"Bara vara vänner"...
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg