->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Elitspelare gnäller .... träningsvärk

2007-08-18 @ 12:46:35
De snackar om träningsvärk... då vet de inte hur jag har det...
Spelade badmintone igår 06.30 och...
Tog det lugnt... ändå känns det som om jag .... vore 41 år... minst *ler*

Självklart kunde jag vinna över mot motspelare men ...  ville kunna gå idag... borde ha satsat på vinst... i kroppen känns det som om jag gav järnet.

Spelade mot en 12 åring ... kan fortfarande vinna över honom...  men som sagt... dålig förlorare är hans förnamn när han är trött. Badintone är kul... men inte dagen efter ... är nog som godis... gott medan men äter och sedan... varför... åt jag det där. kanske ska jag göra med Badmintone som med godis... vänja mig *ler*

/Innebandybloggaren som behöver tröst:)
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Baland

Nu är du ute och cycklar. Aldrig att Pool vinner över Chelsea. Finns inte chans!

2007-08-18 @ 13:59:38
URL: http://www.lifeofbaland.blogg.se
Postat av: Ingrid i Ume

Om man inte tar en domare från korpen nästa gång så.. kanske
*ler*
*suck*

2007-08-19 @ 23:37:37

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg