->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

ett ett... tack för det Roy Styles

2007-08-19 @ 23:30:55
Domar dömer... jo...

hade varit nöjd med oavgjort om ni frågat INNAN matchen

Baland fick rätt... Pool vann inte... det kan vi tacka mer Styles för

Himmel vilket liv det kommer att bli om domslut ... dumsnut domaren ... fattar inte att man kan välja att bli domare... måste vara ett hårt liv.

Mitt inlägg "IKSU så här långt " är borta...
Glömde kanske  att spara eller publicera...

En sak har jag lärt mig av mitt inlägg om IKSU... det lönar sig inte att vara seriös... då TAPPAR jag inlägg...
fortsätter att zappa ur huvve....
så att bloggsidan här känner igen mig...

Hade  skrivit en story om alla spelare, suttit länge ... ja eller längre än jag brukar i alla fall .... suck


Finns tröjor att köpa, sonen tycker att jags ka köpa en... lovar att han VET att jag inte skulle använda den och vips... skulle den hamna i hans garderob *ler*
Tröja
Ramlade in på en innebandy bloggares sida... där fanns en KULT tröja...
Älskar att träna i tröjor som inte är coola... på IKSU ... finns det alla möjliga stilar... in är INTE ... trendig
Snygga kläder på gymmet förpliktigar ... eller hur man säger

Har knyckt VP tröjor... bland annat MILKO tröja... någon som minns dem?

/En innebandyblogg nära dig
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg