->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Skylta med innebandy

2007-08-31 @ 22:41:17
Hoppar omkring på kryckor... ja... bara så ni ska tycka jätte synd om mig... har nog hoppat klart med dem nu... men ska jag verkligen lägga bort dem...  har blivit otroligt bortskämd den här veckan... vilken service man får men jobbigt jobbigt jobbigt är det att inte ha händer och fötter i det skick man är van vid.
Björklövens före detta klubb direktör sa idag "ska jag hjälpa tant Ingrid"... jo... jag ska inte använda kryckorna mer nu *ler*... tant Ingrid... undrar vem han pratade om?

Har i veckan kört bil in till Umeå från alla vädersträck... där borde det stå STORA skyltar "Umeå söker INNEBANDY VM"... det är ju ett guldläge att få Umeå borna att TÄNKA på innebandy...
INNEBANDY VM står för allt som Umeå står för... och tvärtom...
Klart att man borde passa på att visa upp sig...
Undrar hur många som skulle se skyltarna under ev vecka? Mååååånga i alla fall
Trodde jag skulle träffa en av höjdarna från kommunen idag... XX frågar alltid "ha du nåt arg eller snällt att säga"... ofta har jag inget... men just idag

Umeå borde skylta med att vi söker VM och innebandy borde passa på att skylta... det är JUST NU LÄGE.

Har inte läst några ib nyheter på länge... är fångad av något annat i drygt en vecka till....

Innebandy ikväll... Dalen vann inte oväntat mot Granlo... men siffrorna speglar inte riktigt matchen... delar av matchen bjöd Granlo upp ....

Skulle se Skellefteå vs Dalen kl 21... är så trött att ögonen är röda...
Sammanlagt sömn i minuter i natt 200 minuter ... men ... det var det värt...
Gissa vem de inte slog på fingrarna idag?

Trist att inte IKSU är med i Nolia Cup... de håller igen inför kval till EC... förra året när Kundert och Martina S spelade sin första match för IKSU... himmel vilken underhållning.


B.t.w.... sov gott
/Innebandybloggen i Umeå, since 05/06
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg