->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

sover nu

2007-08-23 @ 01:06:36
Ligger och sover.. alla normala människor sover den här tiden fattar du väl

Om jag varit vaken skulle jag ha skrivit världshistorians bästa inlägg...

Synd att jag sover...

Måste vara alert imorgon 06.30... så jag snabb sover... så jag hinner sova 8 timmar

Synd att jag missade min enda chans.. nu kommer någon annan att skriva... det där kloka... medan jag ligger och sover bort tiden *ler*
Var finns den där tangenten på mitt tangentbord...
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Johan

Vi såg dig på Gammliavallen med hela laget det såg mysigt ut.

2007-08-23 @ 23:54:37
Postat av: Mange S

Hej
Undrar om du fortfarande ligger och sover? :)
Väntar på inlägg den här gången om innebandy tack :)
Trevlig helg.

2007-08-24 @ 16:50:37

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg