->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Tips på tipps och torsdagar i Teve fyra

2007-12-11 @ 21:53:32
Packalén är inte borta... kan inte hålla sig från plastsporten....
Förra omgångens tips får alla andras chansningar att se ... bleka ut.

Hur som helst Elitserien damer i TV och gnäll Ingrid får se Dalen IKSU i TV....
Men vad sjutton... Balrog vill jag se i TV... Balrog vs Falun beställer jag (vem ska man tjata på?)

24 jan  (torsdag) 19.00 Rönnby-Endre  
14 feb (torsdag) 19.00 Dalen-Iksu  
16  mars (söndag) 12.30 Kvartsfinal 1  
19 april (lördag) 12.30 SM-final 

Under 2004/2005 samt 2006/2007 har antalet Dam matcher ökat med mellan 50 och 100% varje år... men inte i år... än så länge... Väntar med spänning på fler glada bud.

Bilden är den spegelvänd? Jo men ... blev så förvirrad då det fanns de som sa att vi skulle få se Elitserien i 4an på torsdagar... en torsdag två torsdagar... jo... torsdagar men inte så många...


Det var allt....
Ska sätta mig och skriva protokoll.... hatar och älskar det... den som skriver har koll, nästa ruskigt om man tänker på hur mycket man kan påverka om man noterar möten, förstår varför vissa chefer skriver sina egna protokoll... Brukar vara tacksam ibland när jag inser att jag sällan måste läsa mig till hur olika saker fungerar/fungerat.
Den som skriver har koll... ja men det gäller inte alltid... men just utförliga protokoll.... man ligger ständigt steget före och slipper gå på möten och se ut som ett frågetecken.Det tar mycket tid men är allmänbildande och en bråkdel av den tid man lägger ner har man igen... i skarpa lägen.

Tänk om jag fått betalt för alla bokstäver jag plitat ner under åren i Rklubben... många pengar hade det blivit... undrar vilket som gett mest... bloggen eller Rklubbjobbet....o jag hade haft betalt per bokstav...
Båda har fått en hel del tid jag annars kunnat ägna åt serier på TV och sjungtävlingar.

/Innebandybloggen nära dig
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg