->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Här skiner solen och Salle skiner ....

2007-07-13 @ 15:47:38
Skrev en kommentar idag ... blev väldigt lång... lika lång som ett normalt inlägg... såna som andra skriver alltså... mina är långa ... undrar om jag kompenserar min längd... 160 ... kanske man måste skriva lååååånga inlägg då *ler* och långa kommenatrer *ler*

Observera att jag INTE duknar honom i ryggen för hans inlägg *ler*... bara ... tycker att han som elitspelare är såna som Sverige behöver, såna som vågar synas.
Ska försöka ta till mig regeln om att man INTE ska dunka folk i ryggen *ler*


Till Selle i salen (lite kaxig och skön... sånt är bra för sporten tror jag)
Citat min kommentar:

Härligt att någon vågar erkänna att det är peppande när någon skriver och ger beröm, tycker att många elitspelare är alltför blygsamma... nära falsk ödmjukhet.
Dryg? Nja... men det finns säkert någon som tycker det.
det är bra för sporten med ... coolhet
Du är cool
Lycka till i Storvreta, ska komma och se hur du sköter dig... nu när du spelar i Umeå ibland.
Oj vilken lång kommentar... nästan ett inlägg.
Slut citat *ler*



Hur många skulle våga skriva att man blir så peppad av att få beröm för sin fysik att man måste gå och köra armhävningar...
Självdistans och sjävförtroende ... i ett

ha en fin helg

Har ställt in kvällens aktivitet, orkar inte gå på fest och vara uppklädd och se lycklig ut... vill vara ifred... tänka en tanke klart.
Festen jag skulle på liknar... klubben för inbördes beundran ...
Man går och håller in magen *ler*


Har blivit tillfrågad om att byta jobb... men jag tror inte jag vågar... inte idag i alla fall... alltid kul att de frågar men... kan jag verkligen ha ett vanligt jobb?

Nja...

Kaxig? nej inte det minsta... känner mig oerhört liten inför tanken...
Är mer kreatör än organisatör... tror inte det enbart handlar om självförtroende utan om självinsikt... något jag ska bolla med mig själv i helgen...
Vem är man egentligen?

Nyttig hjärngympa

Läste en del bloggar i morse... skönt att rensa hjärnan efter så mycket ljud... tufft att ha semester *ler*
Det där med Elitserien och Dameliten är det visst fler som ... reagerar på.
Förbundet ska ha beröm för att de skärpt sig... är det inte dags för andra att göra detsamma... Herrelit och Dameliten borde det ju heta.
Undrar hur många gånger jag skrivit om det här... men jag kallar mig inte ... Bitterfi....
Log åt just detta... "Mitt första försök att vara en Bitterf" skriver Sara
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Ingrid i Ume

Tar bort den där kommentaren, sluta hacka på andras inlägg i min blogg. Varför orkar ni reta er på honom... ett tecken på att hans blogg behövs tycker jag.

2007-07-14 @ 12:25:54
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg