->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Så mycket innebandy snack idag

2007-07-31 @ 21:36:54
Det märks att det är semester...  folk har lite att göra *fniss* och skriver kommentarer och skickar e-post.

Jkl blogg... råkade koppla upp mig och så... vips ... ett nytt inlägg.

Kommentar på dagens inlägg och ett gammalt inlägg... om Dalen och säsongskortet ... Jippi... nu har de tänkt till och deras tidigare Damer VS Herrar kort är nu 900 för alla Dalens matcher D/H... bara 900 kr för alla matcher.

Var efter kommentaren tvungen att titta in på Dalens sida... klickade mig runt lite och hittade en länk till en innebandy-låt... det var tokigt men länken tog mig till en annan låt... med titel "vuxen singel och kåt", det var den som spelades på my space.
HÄR är länken till den underbara innebandy-låten, vem ska man kontakta så de ändrar hos Dalen... hoppas att någon råkar läsa här...
OBS! Känsliga läsare bör ej lyssna på  "Vuxen singel och" 

Jag blev glad av deras musik... TACK Dalen 

Tror jag ska leta reda på NN mobil nr och skicka ett SMS... eller ...  vågar jag det...
Får se

Visst är Örjan i stan nu? Var det honom jag mötte? Hm...  han borde inte vara svår att känna igen ... till och med när man fått en ny tränare i Rönnby är det Kung Örjan alla snackar om... Magget har pratat med Vidar "ingen kan ersätta Ö"
Nä... ingen kan ersätta någon, men en ny tränare ger NY luft, ser fram emot att läsa... vad han vill med laget.
Kom igen och berätta lite om den nya tränaren... någon som känner sig manad? Hägglöf, vem är han och ... sånt.

Fick e-post, en mindre utskällning för att jag kallat Damernas Elitserie för SUPERLIGAN, någon har rättat mig även med en  kommentar...
Det är BRA att bli rättad, tack!

Av alla dumheter och fel jag lyckats skriva är detta det värsta...  Vill inte ta bort min tabbe... det blir ... fel enligt mig.
Råkade rätta ett fel när det gällde Zorrande och Kung Jihde.. och vips hade någon märkt det. Försöker så gott jag kan..  NN  skriver i mail idag att "det är typiskt amatörer med stort hjärta"... det tycker jag var underbart sagt/skrivet. Så sant ... så är det här... amatör med stort hjärta.

E-post om Damsajten... flera... tack
hoppas verkligen vi får se mer av daminnebandy i media i år på alla fronter, svt borde passa på att visa att de satsar på damidrott ... de som jobbar aktivt med jämställdhet. Tror jag ska skicka ett mail... då bidrar man iaf på nåt sätt.

Skellefteå har klart med tränare rättar en Skellefteå bo.. ja men det... blev ju klart idag, jag skrev mitt inlägg för flera dagar sedan. Håller tummarna för Skellefteå, innebandyn i Norr ligger mig varm om hjärtat (går inte att missa som jag tjatar)

Nu är det snart slut på Tränar snacket...  ord. tränare finns i alla lag enligt Magget.
Från en innebandyblogg nära dig: Det är roligare om man har kul! /Ingrid
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Spelare från forntiden

Tror varken IKSU eller Dalen läser sidor av denna karaktär, de håller sig till bloggar av innebandy folk. Trist men sant folk läser inte här, om du vill säga något borde du byta forum. Bloggsidor är andra sortering

2007-08-01 @ 13:02:10
Postat av: Ingrid i Ume

Ja, tänk att folk ids läsa andra sorterings bloggar...
Enkel regel: Alla som vill får läsa, de som inte vill låter bli.

2007-08-01 @ 15:00:56

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg