->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

AIK ett div 1 lag/Bragdmedalj till IKSU

2007-03-30 @ 17:45:46
Backarna var värdelösa... läs längre ner under rubriken "Ego"

AIK kan vara stolta ... de kämpade och... segrade
Nu blir det div. 1 för AIK

Ja... det är damerna jag menar...
Gör vågen vid datorn... (det ser lite löjligt ut)

AIK herrar ... inget Globen för dem...
De får njuta av damernas framgångar i stället... oj... är inget vidare bra på att peppa *ler*

Få se nu... alla har tippat 2-1 i matcher i UMEÅ... hade de rätt? NEJ
Hade jag rätt? JA

Härlig känsla ... "mitt" lag spelar semi även i år... "är vi förvånade"? (lånade Curts ord efter SM-guld förra året)
Det verkar som om alla... är förvånade... eller borde vara med tanke på sina "tips"
Varför trodde alla på tre matcher i UMEÅ?

de flesta ha "tippat" att IKSU spelar semi... men inte på två matcher... låååångnäsa
Mirja
Vinsten var inte gratis... kamp kamp kamp
Skott 24-40...
Vem år årets nykomling? MIRJA MIRJA....
Gör vågen... det hjälper inte henne idag.(bruten länk till hennes blogg) fick ont i magen av hennes inlägg... så tufft ... ont ont ont
Livet är hårt... vad ska man säga till någon som förlorat sin chans till semi?
... skills MIRJA... är på ditt lag åxå *ler*, men båda Umeå lagen kan inte vinna ju *ler*

Grattis till de lag hon kommer att spela i nästa år... är det verkligen Dalen? (har ingen koll ... detta är alltså inget rykte) Hoppas se MIRJA i semifinal nästa år (LYCKA TILL fröken cool)



Har funderat vilka som applåderar IKSU enorma prestation... ska kolla runt och läsa alla HURRA  för IKSU bloggar *ler*, kan ingen skriva något bra om IKSU??????
Det vore på sin plats att någon gör HYLLAR dem... jag gör vågen ... (ser lika fånigt ut den här gången *ler*)

Tror varken Falun eller Balrog är sugen på att spela mot IKSU i Globen... får se nu.. Rönnby har de spöat i Globen, Pixbo med... vilka får däng i år? *ler* Är det Falun eller Balog? Vill helst se Endre i Globen... ikväll är det match .....än är det inte kört ju... allt kan hända. Varför varför varför kan inte damerna spela "bäst av fem"... löjligt ... de som går med på "upplägget"... respekterar de dam innebandy?

Vilket är mitt häftigaste läktarnörd innebandy-minne....(någon som inte vill veta? Skrolla bara ner *ler*) finns många att välja på men... semifinalen i fjol.... andra matchen mot Falun... vilken känsla
IKSU första guld eller det andra? Tja... det andra tror jag... det var rätt mycket press på mig då... skrev ju en blogg om... vägen till guldet *ler*, hade fått krypa till korset om de inte plockat hem pokalen

Tyngsta förlusten (som IKSU sponsor & supporter från läktaren)? Etta: Magplasket i Boden för några år sedan... det gjorde ont i hela kroppen...... Två: när vi hade äran att ha Balrog i Umeå ... den förlusten sved på läktaren....
Spelarna gick av banan med tunga steg...
De skulle bara veta hur det kändes för mig... *ler* hade lagt ner själ och hjärta innan matchen på en mängd saker...
Orden Curt sagt ringde i öronen "vi ska vara bäst i februari"... , det var en tröst
det var lite folk på matchen... det störde mig... , var säker på att det skulle vara fullsatt...
Kom hem ... fick frågan... hur gick det? - Det var inte ens trångt på läkatren svarade jag...  

"vi ska vara bäst i februari"
Nu är det snart APRIL... är de bäst nu? Det återstår att se.... men varför skulle IKSU inte ta hem guldet? Lista kommer här
1
2
3
4
5
Alla fem punkterna .... ni som inte kan läsa texten får vända datorn upp och ner... det är... norrlandskrypterad text *ler*

Om Umeå tar hem ett tredje guld bör de få bragdmedalj...   bragdmedaljen hamnar i Umeå *ler*... brukar ju så som jag vill
Mötte XX... han hade blivit av med plånbok dator mm på flygplatsen
skulle på ett viktigt möte... han vara så stressad, gav min plats i planet till honom
Kan jag göra något för dig ?
Tänk på IKSU när det blir dags att utse årets bragd sa jag och berättade att det fanns chans till ett tredje SM guld
Kan inte lova sa han och skrattade....
Oops, han visste inte att IKSU hade två guld... lite och inget om innebandy ... nu vet han *ler*
Fick ersättning för biljetten och en chokladask jag inte vågar öppna... kostar skjortan (700 kr sa någon)... den ska MINI, Sussi, Elin och Mari och gänget få ta hand om...om IKSU ... vinner i Globen... de får betala tillbaka när de fått bragdguldet *ler*

Ego:
Hur har jag haft det på borta plan?
Tack bra men är helt slut... kunde knappt njuta av IKSU seger i går...
72 mejl olästa, räkningarna obetalda, sammanställning att göra
Saknar kidsen
Det är fredag ... tränade 06.30 TROTS att vi kom hem igår kväll, man ska visst träna bort träningsvärk...
Möten jag varit på idag ... vad handlade de om? *ler*
Har träningsvärk i själ och kropp ... smör åkning i backen, jobb till sent på kvällen ... kombiresor är inget för mig... när är man ledig och när jobbar man? Svar... alltid *ler*

Det måste ha varit fel på fjällen... det ska ju vara hälsosamt och stärkande... backarna var inte så bra som alla sa... de ... gav mig ont ... i alla muskler jag inte har


Annars... jo Zlatan & co är utslagna ... får inte spela semi... måste över till koppen och peppa lite...
Stackars Dala... stackars Zlatan....
AIK Dala får trösta sig med... att AIK är ett div 1 lag *ler*... och att den riktiga Zlatan... är NOB.

/Ingen riktigt bra innebandyblogg:)
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

moget

2007-03-30 @ 20:25:40
Postat av: tack

Såg dig på TV, bra jobb
Du är snyggare på TV än i verkligheten hahahahahahahahahah
Välkomen till Globen/Jöns

2007-03-31 @ 10:37:34
Postat av: Koppen

He he he. Vilken go läsning.

2007-03-31 @ 12:46:27
Postat av: Anonym

Har saknat dina texter
AIK i div 1 ja det vore något, fyndigt
ÖSK/ fd igen

2007-03-31 @ 18:16:44

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg