->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

diarium memorial- snart bara Limmet som skriver om livet

2007-03-05 @ 22:09:35
Kidsen är i Åre de var mycket nöjda med vädret och backarna, trodde jag skulle hinna så mycket idag... varför ska man jobba?
Någon har varit här och hällt ut damm i skrymslen och vrår... himmel så onödigt
Kan den personen vänligen släpa sig hit och ta bort det? Vet med bestämdhet att allt damm var borta förra veckan *ler*

Blogg om blogg och egoblogg
Min blogg passar inte in någonstanns... *urbota fåniga bloggar om sporten jag älskar... kåseri och tokeri blandat med egobloggar... kidsbloggar
har jag något syfte med min blogg?
Jo, jag vill utses till sveriges bästa innebandy blogg *lol* får trösta mig med att jag var bland de första men det fattade jag inte då
Ego
Varför skriver du blogg? Hm... folk är så trötta på att tvingas läsa vad jag skriver men en blogg... kan man välja bort... på det sättet behöver folk inte bli galna på mitt tjat *ler*
Alvarligt... tror jag vill förmedla något... de vill alla... Hade äran att i början av året prata med "mannen som kan tala med folket " nämligen ass. förbundkapenen... han sa att han tyckte att jag hade ett budskap (det var förra årets blogg han pratade om)... men han kunde inte säga vad *ler* 
Tack för det Jönsson

Undrar vad icke frälsta läsare får för bild genom alla bloggar om sporten...
det finns två katogorier bloggar och jag vill verkligen inte gnälla på de som gillar att skriva, det är ju bara sååååå häftigt att folk skriver... äntligen skriver tjejer med ,oj vad jag tjatade om det i min förrablogg... se där jag får alltid som jag vill... IKSU vann SM guld och dam eliten skriver 
Kategorier
1.dagböcker där innebandypersonligheter mer eller mindre kända/framgångsrika som skriver om sporten de älskar genom att berätta om sin vardag som hyllar framgångar, jag älskar såna sidor... särskilt reflektioner
2.
Typ... proffsbloggar, det behöver inte innebära att man är aktiv på annt sätt än med munnen *ler*
där tonen nu hårdnat, man pratar om  varandra inte till, jubel och hurra rop blir allt mer ovanligt....såga såga såga
dagbok dagbok på nätet där... säg mig vem som coolast är
Bloggar skall bemötas på respektive blogg... så var det när jag började skriva... det är lääänge sen nu... har jag inte sett så få kommentarer på nischade bloggar... undrar varför
Ok, det är frivilligt att läsa... men jag är ju så himla nyfiken... hittar jag en blogg så skummar jag mer än gärna igenom den
3.
Ursäkta, det finns tre kategorier... privatbloggar, proffsbloggar och så... innebandyenligtmig bloggar *ler*

Klubben för inbördes beundran finns inom alla nischer i blogg världen...
man vill inte komentera tönt bloggar, känns det igen?

Så här säger DN kultur om vad en blogg är:
Privatpersoner använder oftast bloggar för att publicera sina tankar och reflektioner inom olika intresseområden. Professionella bloggare t.ex. politiker, experter och konsulter använder oftast webbloggar för att skapa opinion och förmedla sina åsikter eller för att visa upp sin kunskap och kompetens inom sitt speciella område.
(slut citat)


Ingen läser bloggar ändå vet många vad som skrivits *ler*
har sagt det förut... det liknar  melodifestivalen syndromet... ingen ser... alla vet vem Sonja är *ler*

Kära eventuella läsare, man får läsa här...


... men såga kan ni väl göra i andras bloggar *ler*
/Innebandybloggen i Umeå
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Elin

Tack för en rolig blogg
Håller med herrarnas kapten, du säger något men på ett annorlunda sätt
Saknar kommentarer här, det är märkligt att ingen skriver något men du fick en fin komplimang på "Selles" blogg
Hoppas att du läst där

2007-03-06 @ 02:16:17
Postat av: innebandy enligt mig

Alla läser bloggar men ingen kommenterar, han skrev till mig att du gärna får skriva där
Roligt att du trivs på min blogg, varmt välkommen tillbaka

2007-03-08 @ 08:56:52
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg