->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

första matchen över

2007-03-24 @ 20:52:03
IKSU vann som många trodde, men Dalen spelade bra och rätt smart, klasskilland JA men... gott betyg till Dalen.

Flyt för #3 MINI:s gäng nu... de är de som gör poäng...  härligt att se #10 Mari Magnusson... hon gjorde comeback efter ett uppehåll i fjol den här tiden... minns det som igår...


Inledningen av matchen... jag säger bara Viktor Hansson...  sjöng national sången
Alla är imponerad av honom, någon undrade var IKSU hittat honom... ja ni... de som sjungit där i år är hittade av undertecknad... tycker att man ska ha live sång... mycket roligare då... elitserien ... Viktor håller elitserieklass
var har jag hittat honom då... undrar... varför skulle inte jag känna unga snygga begåvade killar? *ler*
Hade ett helt gäng brevid mig på matchen....
Massor med muskler *ler*
Bild från dagens match

Gillar bilden... (Leif Milling)
Tog en fotograf med på matchen en vän och på ett sätt kollega... som  försökte ta bilder på en jublande publik... trist att det är så lite liv på läkatren .... ett tyst stöd är åxå ett stöd...
mera tjo och tjim i norr tack... var en rätt... högljud suporter tidigare
Den som hördes mest var Urban Karlsson... han kom och satte sig där jag satt (fanns inga andra platser lediga *ler*)... gud vad han är engagerad... nu höll vi på olika lag...
 Skrattade när han coachade ... hallo Urban... det är herrarna du tränar *ler*
 
Till slut satt även jag och hoppades att Dalen skulle få göra ett mål... antar att jag är en kass IKSU supporter... borta publiken förtjänade ett mål och Dalen slet verkligen
Elin stod inte idag heller...  kanske får Elin förtroendet på torsdag...
Efter att ha läst vad Curt sagt om IKSU inför stundande final trodde jag att han  går runt på alla... 
lagmaskinen som har två bra målvakter, Curt brukar veta vad han gör... fullt förtroende bara han fixar ett guld till *ler*

Tessan gjorde en bra match... är bara så sugen på att se mer av Elins framgångar... har sagt det förut... hon har utvecklats massor
Bild från dagens match

Bild (Leif Milling)
Hamnade på borta lagets läktare...  fanns inga platser kvar på "min" sida...
Dalen herrarna dök upp en efter en...  skäggiga typer *ler*
De såg väldigt avslappnade ut... ovanligt att se dem med kläder på... är van vid klädsel kortbyxor *ler*
Imorgon ska jag berätta vad det sa...  hur de ska snuva Storvreta på matchen...
Hur de ska spela... nä... knaaas, tänk om de visste att tanten på läktaren skriver blogg...


har noll koll... var inne i matchen...
Bilder finns... ser lite malplacerad ut där... men...  satt där först ... eftersom jag inte vill att de ska få tant /kärring stämpel eller dåligt rykte får bilderna ... stanna utanför cyber...
Stor dag imorgon för Dalen
Hoppas att Umeå borna hittar dit

Bild: lån från Dalen

Oj oj... det blev inga pengar ikväll... inte ett rätt
12-0 Balrog vs Skellefteå ,hela 156 personer *ironisk* stöttade de som ägt tabellen den här säsongen... de fick 7,5% mål var på läktaren  (fråga mig inte varför jag räknade ut detta) Men... spelade inte Hermine ikväll, hoppas hon inte blivit sjuk... måste läsa bättre imorgon
8-3 Falun vs Endre publik: 240
4-3 Rönnby vs Pixbo publik: 352 , fråga :hur kan Pixbo ta time out 19.44, samtidigt finns ett mål noterat 19.44...fördel Rönnby... är nob
5-1 IKSU vs Dalen publik 476... borde ha varit 100 personer till i publiken... kanske är IKSU själva nöjda med siffran

Fick en inbjudan till Lövens match mot Leksand... Umeå vann... party i en loge... matchen spades inte i Umeå... det trodde jag när jag traskade iväg... noll koll

Är trött... det är jobbigt att sitta i publiken men inte på Löven matchen...  hur kan man gå på hockey men inte titta... det var livat i logen... gick ut.... var nog för trött... de hade träffats 16... det märktes... party stämning typ


Någon som vill ha biljett till Löven vs Skellefteå på måndag...
reser bort... så nu slipper ni bloggar... åter torsdag

Ställ om klockan!
/Innebandybloggen i Umeå, since 05/06
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

Hej igen
hoppas på en blogg efter nästa Dalen match, en imorgon och en på torsdag
Snygga killar såg jag bara dig och de där som får spö mot Vesta imorgon

2007-03-24 @ 21:20:05
Postat av: Anonym

Din blogg är skön

2007-03-25 @ 00:44:08
Postat av: Anonym

IKSU propaganda

2007-03-25 @ 13:03:56
Postat av: Koppen

Nu är det torsdag. Ge mig nåt att läsa.

2007-03-29 @ 09:52:57
Postat av: Anonym

den roligaste blogg jag läst på länge

2007-03-29 @ 17:37:06

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg