->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Inblandad i sex mål??? Men jag såg ju matchen...

2007-03-05 @ 22:16:18
Uppdaterar, de är egentligen förbjudet i blogg världen
Den här bloggen skrev jag imorse... varför fick den inte vara med???
Får träna mera på blogg.se, de har verkligen förbättrat sidan på ett par dagar
Nu "blogg"

Inte illa det heller ... fem mål att ta åt sig äran för

Hyllar sofia "proppen" Olsson ... hon blir farlig i slutspelet
10 åringen fick hennes rosa klubba för ett tag sedan

Mamma, proppen gjorde inget mål idag... tror du hon vill ha sin rosa klubba tillbaka fast den är för kort...
Hm... det verkar inte behövas
Skills generösa Proppen, bjuda på två mål och tre assist... dessutom har hon gjort en beundrare oerhört nöjd
Akta min klubba ropade hon när vi spelade sist... lika bra vi hänger upp den på väggen *ler

Innebandybloggen i Umeå, since 05/06
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: VK Rasket/en gammal spelare

Vilka fina bilder underhållande blogg, snyggt jobbat vem du nu är/a

2007-03-06 @ 10:49:44
Postat av: Anonym

Här kommer en kommentar till!
Jag får be om ursäkt för att jag inte tackat för skumtomtarna innan. Därför får du här både ett tack och en kommentar!

2007-03-06 @ 10:59:08
URL: http://hermine.blogg.se
Postat av: innebandy enligt mig

VK Rasket gammal spelare
Jo bilderna är fina, många iaf
Vem jag är... en gammal övikare bara, har följt laget eftersom mina nära och kära spelat där
Världens bästa innebandy spelare tillika poäng drottning
tack för tacket eller vad man säger

2007-03-08 @ 08:37:41
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg