->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

längdskidor och Täby

2007-03-01 @ 23:57:05
Täby är farliga har jag hört, har CIty någon chans mot dem?
Hela inlägget försvann... *sur*

Skidor... 9 åringen åkte skolans skidtävling men var inte helt nöjd med resultatet... hon blev fyra Försökte förklara att hon i år tävlade mot fyror femmor och sexor... viss skillnad Ifjol vann jag... jag låtsas att jag vann i år med...(smart tjej) "Det var kul mamma, jag åkte ifrån O" (den hon säger sig vara kär i) hade tänkt upplysa henne att killar sällan uppskattar tjejer som spöar dem i idrott men... det lär hon märka med tiden Står inte sånt i KP?

Hm... blev inte mycket till blogg det här inte... bara en massa strul sedan jag laddade hem Bll Gates Service pack 2
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: gäst från annan blogg

Hittade hit via Salle
Ganska ok blogg
Mycket ironi men kul, hoppas du inte får en massa skit

2007-03-02 @ 11:58:44
Postat av: gäst från annan blogg

Hittade hit via Salle
Ganska ok blogg
Mycket ironi men kul, hoppas du inte får en massa skit

2007-03-02 @ 11:59:08
Postat av: gäst från annan blogg

Hittade hit via Salle
Ganska ok blogg
Mycket ironi men kul, hoppas du inte får en massa skit

2007-03-02 @ 11:59:11
Postat av: annan blogg

kul men ironisk ibland, var beredd på skit från andra damer
Hittade dig via salle

2007-03-02 @ 12:00:16
Postat av: innebandy enligt mig

oj oj spam på gång
Ganska ok blogg tycker jag själv... ganska

2007-03-08 @ 08:58:54
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg