->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Men MODO... värsta askungligt

2007-03-23 @ 23:11:28
VI ... såg MODO vinna... värsta askungligt tyckte 11 åringen med polare...

Blev en ganska "vanlig" kväll...
Kompisar på mat.. orkade inte laga så vi... åt på kvarterspizzerian, kidsen gjorde chokladbollar... de LOVADE att städa.... gissa vem som just diskat, plockat undan .... varför lär jag mig aldrig att får VI baka innebär det... vi bakar, du städar....
Smet från föräldramatchen med hockeylaget... kass morsa men så känner jag ofta... Missade på det sättet SISTA chansen att spela hockey... skulle tro man är portad nästa år... 11 åringen är skadad, en typ ... idrottskada som unga killar får...

Han är super besviken för att han inte kan träna men jag... har saknat honom på kvällarna... han var JÄMT bort... 4 kvällar plus matcher... det onda har med sig en god sak... TID att umgås med honom, han hinner träffa kompisar och vi... kan planera ... en middag med vänner innebar tidigare att vi kl 19.00 fick ge oss av till ishallen... varje fredag.

(Ingen innebandyblogg idag)
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg