->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

NU bloggas det i Ume

2007-11-29 @ 23:57:19
Vet ni att det INNE att INTE Blogga... jo det stod i en av våra allra viktigaste kvällstidningar,,, "nu har ju alla en blogg"

Sökte den artikeln men hittade den inte...

.... måste vara Snuvan som gör det, imorgon är jag frisk ... tror jag.
Tillbaka till bloggandet
Jo... även om den här sidan inte uppdateras så... finns det en massa att läsa, alla uppdaterar inte så ofta som den här sidan gjort men ... bättre kvalité än kvantitet

Här är Umebloggarna... de jag kommer på just nu. (länkar borttagna, inaktuella och trasiga)
Mycket nöje!!!

Mirja "Pirjus"  Målvakten i Dalen

Baland som tränar p94 Ersboda och är LJUDET på Dalens herrmatcher "Pölen zerrar"

Sara "saraskruttan"  Målvakt i Dalen

Ina Rhöös Ja... hon är ju fortfarande IKSU spelare även om hon nu råkar vara proffs i fondulandet

Erik Innebandy i allmänhet i synnerhet i Umeå
En liten presentation av Erik (hans egna ord)
"Har i många år spelat innebandy, men numera bara en flitig läktar coach. Sitter varje helg på läktarna i Umeå med omnejd."

Umeå City och IKSU ungdom:s Dille

Hjördis bloggar men nu har jag tappat länken

Nu känns det som jag missat någon... kanske för att jag sov till 11 idag men det får man när man har "Snuvan"

Ma råkes som de säger i Jämtland
/En innebandyblogg nära dig
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg