->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Ännu en succé match i TV och ...

2007-10-22 @ 22:42:37
Ännu en succé match i TV och Sparbankshallen /Swedbank arenaI all hast
Tänker inte berätta vem jag höll på... Warberg håller alltid på IKSU och ... men nu är ju Mats Jonsson och Erik Ställ i Falun...
Ingen av dem skämde ut sig,,, Umeå fostrar *ler*

Men hallo... stackars Warberg ... SPARBANKSHALLEN... låter inte det lite "B" ... jag menar ikväll... spelades en match i Swedbank Arena (kom ihåg att Ö-vik har originalet *ler*) Sparbankshallen låter lite... ja ja , jag vet... de verkar inte spela någon roll för Warberg... de vann i Sparbankshallen och tänk... ÄNTLIGEN så vann MODO...
Har varit en hård dag på jobbet då Skellefteå borna "trackat" mig....

Innebandy
Hela helgen innebandy
Barnens träning
6 gånger 20 minuter match i högsta serien
IKSU vs Falun (himmel vilken match... den borde varit TV sänd)
Dalen vs Färjestaden
Ja ni vet själva utgången på dessa matcher

Idag har jag hängt på Sporthuset... det är där de TREVLIGA säljarna finns... himmel om man kunde få så bra service på andra ställen... nåja... tror inte de har tid att kapa klubbor åt trötta mammor i vanliga fall... men just idag... tur för mig

Så... nu har 12 åringen en ny klubba... hade tänkt kapa den han köpte förra året men... orkade inte... nu blev den en NY klubba som XX kapade åt mig ,,, korkat inköp kanske men .....
Ibland orkar man inte tänka .. och ser man en klubba med limegrönt blad som man vet att ens son vill ha.. ja då tar man enklaste vägen.

Det där med grepptejp... pest ... tror inte det blev nå´t vidare ... ska be en expert så 12 åringen slipper skämmas.

Hjälpte Stefan med statistik på Dalens match igår... himmel vilket jobb.... det är SISTA gången .. plus och minus och allt sånt skit... inte ser man mycket av matchen... nä läktarproffs ska inte skriva under match ... det förstör nöjet.
/En innebandyblogg nära dig
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg