->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Har hittat lösningen .... vilken kung jag är

2007-10-03 @ 22:54:21

Måste bara skriva ner det... har just hittat lösningen på kamera vinkeln...
Vi sätter målen på långsidorna ....

Det blir ju kanon, undrar varför ingen tänkt på det tidigare....

Ibland gäller det bara att TÄNKA till....

Det blir lite knöligt att rita in nya mål på alla de där tavlorna
snacka om att vi breddar spelet...
*ler*
Ska försöka lägga till en bild senare så folk fattar hur jag menar... hinner inte....
ett mål skall vara vid tummen ungefär, det andra mitt emot... klurigt va

Såg att de söker en tävlingschef till förbundet...  ingen har ringt men jag antar att de har väntar på min ansökan...
Hinner inte just nu... synd för er... *ler*

Tänk att alla smarta lösningar måste komma från mig...

Tagga ner Ingrid....

Det är inte Gammliahallen det är FEL på... det är NYA KAMERAVINKLAR som gäller.... jag säger inte vart jag läste det.... men någon trodde att det var så... tur att det finns innebandy kunniga personer som jag ...

*suckar* att jag står ut med mig själv

Har du läst ända hit? Stackars dig... alla gillar inte ironi.... det gör inte jag heller om den inte kommer från .... ja ... mig.

Har surrat med Balrog ikväll... (lät coolt eller hur) Balrog..
de där dryga kaxiga i Botkyrka ....  himmel vilka otrevliga figurer (OBS!!!! *ironisk*)
Sängen hägrar... bra flyt idag med ALLT

En innebandyblogg nära dig... återkommer en annan dag.

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg