->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Nä jag stannar hemma och knypplar

2007-10-01 @ 19:43:47
Fasen vad trött jag är, ändå har jag inte lyckats åstadkomma ett dyft på in nya arbetsplats... bara varit till besvär, fått nycklar, koder, stolen ergonomiskt inställd, lösenord fikat, ätit lunch ute  och skakat hand med typ 25 pers, ... är helt matt...
Undrar om de åxå är trötta... på mig alltså... efter en dag... man vet ju inte...
Himmel vad det är mycket nytt... ni vet ... inte vara VD längre... inte heller ekonomichef eller lokalvårdare....
nu är de andra som sköter de där uppgifterna... *skratt*

Just nu känna allt annat än att må bra oviktigt... så... softa...känns rätt....  

Vill bara ligga i soffan och lyssna på musik men ... det finns en viss risk att makten (tv dosan) åker fram...
åsså längtar jag efter kidzen... men de kommer på onsdag .... nice.
När soffan lockar mer än en premiär... ja då är det illa
Om de inte sänt matchen på TV hade jag gått... det vet jag... undrar om andra tänker som jag... hemskt för dalens ekonomi i så fall. Fyyyy på mig
Tänker inte be om ursäkt för att jag älskar Lemarc... hans nya platta växer ju mer jag lyssnar på den
En låt som just nu är "nära mig" på nya plattan ... är ju en som fastnar för texter.

"jag tänker sällan på dig om du undrar
Nästan inte allsbara när jag blundar
Du är som försvunnen i skymundan
minns dig knappast bara när jag blundar"
"Jag bär hellre läkta ärr än öppna sår."...

/Innebandybloggen since 05/06
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg