->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Dubbelt Dalen

2007-09-02 @ 22:50:25
Örjan måste vara nöjd...
Ingen direkt skräll att Dalen vann... men ändå... sämre start hade han kunnat få här i INNEBANDYNS HUVUDSTAD UMEÅ nu är det bara att hålla andan... i år vet man inte vad som kommer att hända... Dalen ser spännade ut...
Damerna vann med hela 7-1 mot ÖSK
Herrarna mot City med 8-1

Grattis Dalen

Sitter och väntar på .... "kommer strax"... "ska bara.".. "om en stund"....
Nästan som Alfons Åberg...

Tänk... hade det varit som vanligt hade jag sovit nu... eftersom jag skulle upp 05 ... ÄLGJAKT... nä... foten ville annorlunda ... kan sitta och flippra här om jag vill...  tills taxin kommer

Återkommer på torsdag till Umeå... om någon får för sig att bryta sig in under tiden så ... mitt barskåp är tomt... det har Patrik sett till *ler*... de hade herrmiddag och spriten tog slut... då gick han in här och tog det lilla jag hade... han är en nice vän...
Varför han han nyckel hit?

Jo... för att ... vaktar huset eftersom jag reser en del
Värdelös vakt!!!!

Så... nu kommer jag inte att känna mig rik och snygg på ett bra tag... barskåpet är ju tomt :)...
Man blir nämligen rik och snygg av alkohol här i Umeå....

Man borde ha fest ofta!

Och ... det här var ett inlägg. Innebandyblogg?
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Loove Ringwall

Detta var en riktigt bra bloggsida, måste jag säga. Den skall besökas dagligen. Jag länkar upp dig på min nya blogg.

2007-09-03 @ 09:42:29
URL: http://ringwall.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Du bor i hus på Teg och är snygg så knappast att du måste va full

2007-09-04 @ 17:19:10
Postat av: Anonym

Men du är lite pösig :). alt. fluffig.

2007-09-04 @ 17:20:24
Postat av: Anders


Hej och Tack för föreläsningen idag vi fick många matnyttiga tips. Undrar du hur jag hittat igen din sida så kan jag tacka Jörgen för tips. Du har många strängar på din lyra, du skriver bra och roligt. Varma hälsningar från Anders

2007-09-04 @ 21:09:44
Postat av: Ingrid i Ume

Till Anders
Har inte föreläst idag... men tack ändå.
Till anonym 1 och 2
Jag vet var din brevlåda bor *ler*, slätkamma

2007-09-04 @ 22:35:27
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Ingrid i Ume

>Love Ringwall
Länka gärna själv har jag ingen blogglista, kanske kommer vad det lider.
Dina ord värmde, tack

2007-09-04 @ 22:38:39
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg