->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Snabb å snabb (rubrik saknas *ler*)

2007-09-01 @ 22:46:14
OBS! Det här inlägget är uppdaterat... hade helt fattat noll *ler* angående IKSU vs ÖSK ... f´låt

26 minuter innan Liverpool nätar... sedan ramlar de in mål... Cruch är inte ens med på bänken ... trist .. vinst med 6 mål (6-0) Kuyt vågade inte skjuta. trots solklara lägen.. skärpning .

Bråk i toppen på organsisationen och ledarteam splittras ... hoppas det inte drabbar laget

Innebandy
Ösk herrar är ute på turné ... kan inte låta bli att hålla ett vakande öga
I Gävle tog de hem matchen men... mot Caprio fick de stryk.... det kan man inte säga något om... Caprio borde vinna stort ... 4-1 som blev 4-2 genom självmål... undrar om protokollet ger matchen rättvisa.
Visst har ÖSK ett på papperet bättre lag än Gävle... men Gävle var starka ifjol... knep guldet från Sirius ... det blev långnäsa när man läste det...
Träningsmatcher säger sällan så mycket, det beror på vad lagen sätter fokus på ... men nog vill det mycket till om inte Ö.-vik ska slåss på toppen i år... förra året .... led man .... tabellen sved...

Att  keepern Domeij och några andra väl meriterade spelare kom hem till Ö-vik känns för mig KANON... om några år hoppas jag se ÖSK matcher här i stan... i Gammliahallen ... alltså se laget i elitserien
Hoppas att Bennys inte skada inte är allvarlig, han behövs verkligen ... tydligen var han den spelare som syntes mest under helgens båda matcher. 56 p ifjol ...
Coach Limmet borde få VG .... lite premiär måste man säga att det var för hans del ... och han höll nollan idag *ler*... det bästa med att stå vid sidan om plan är att man alltid håller nollan .... *lol*
Till Ö-vik och VK-rasket... oops det skulle stå ÖSK herrar skickar jag två saker FOKUS och MOD.... tror att de är vad de behöver...
heja klacken från Umeå gastar

Slätkamma norrettan ....

Slätkamma norrettan ....

Den Ösk:are som sagt så... undrar om han kommer ihåg det.... slätkamma...

Damerna då?

De har träningspelat mot IKSU och fått spö med 5-3... alla ÖSK mål gjordes i sista perioden....
Klart att IKSU skall vinna en sådan match... fasen vad det är drygt när IKSU och ÖSK spelar mot varann... mina favvo lag...
ÖSK damerna finns i Umeå i helgen... Nolia cup  ... imorgon spelar de semi mot Riksinnebandygymnasiet ....
Har inte sett någon dam match i helgen... imorgon har vi egna matcher (kidzen, båda har match samma tid och ... då missar jag finalerna i Nolia Cup som det er ut nu.. synd.... Hade sett fram emot innebandy helgen.. Men man vet inte så noga... kanske hinner jag

VP spelar golftävling i Saxå (typ var är det?) torsdag. till imorgon söndag.... ska på Älgjakt nästa vecka... det är alltså ingen risk att man ledsnar på varandra... Hur kunde livet bli så här? Moderna familjer...
Älgjakt... ja inte kan jag gå i skogen med den här foten... ska i alla fall hälsa på i jakt/slakt ladan när jag ändå planerat in ledighet och dagar på jordens skönaste plats.

/Innebandybloggen i Umeå, since 05/06
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg