->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Tänk om det är ett skämt, finns mitt namn på listan

2007-09-17 @ 18:05:54
Pressmeddelande
Har INTE läst Innebandymagazinet, den har inte hunnit till min sida om E4:an ... OM det är som folk skriver så hade det varit trevligt att veta VAD de skrivit och HUR...
Stod de hur mycket jag hade betalat när jag köpte en plats på listan, hur många telefon samtal jag ringt till Fredriksson tills han slutligen gav upp...
För att inte tala om alla e-post meddelanden som gått till Borgström

Skam den som ger sig *ler*

Betalade även en del bloggare en god slant... för att de skulle lägga sig... ni vet... läggmatch
De skrev kasst för att ... ja ni fattar *skojar*
Om det varit en tävling...
om innebandy folket fått rösta...  då hade man röstat på typ en kylig spelares blogg... någon man vill hålla sig väl med. Magazinet är enväldig domare = GUD och det är en himla tur för mig. *ler*
Smart drag... att välja en outsider.

så kära läsare...
Koppen har nog rätt... för att kvalificera sig till HETA listan ska man vara blatte eller tjej...
men det funkar med mutor ... fråga mig... jag vet.

Tack för alla kommentarer, gratulationer...
Ingen har skrivit SKAFFA DIG ETT LIV... 
Så här är det:
det är alldeles för kul att skriva :(

Förra veckan fick jag flera roliga sms och e-post meddelanden från innebandy profiler ... alla hade samma budskap Magget sågar dig.
Jätte kul.. och jätte fiffigt att skriva under alias L-G, Jihde och Bult... ler fortfarande... det var faktiskt fyndigt.

Lätt stressad Ingrid, ett kontroll freak ... nu vill jag åxå läsa tidningen!!!!!

/Innebandybloggen genom Ingrid:)
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

Du ska inte be om ursäkt för att du är bäst.

2007-09-17 @ 18:09:11
Postat av: Anonym

Hejsan! Vet du, jag undrar om den där tidningen tagit sig till Umeå överhuvudtaget? För den har inte hittat till Haga heller. Fruktansvärt irriterande!

2007-09-17 @ 18:27:07
Postat av: Gäddman

Respekt

2007-09-17 @ 19:14:00
Postat av: Mika

Asgarvar se till att lägga av luren nu ringer Landgren snart.

2007-09-18 @ 00:34:31
Postat av: Cecilia

Grattis till utmärkelsen! Tidningen dröjde för övrigt även till Uppsala och jag fick efterlysa den hos herr Borgström (och han skickade en extra bums då sambon stod i begrepp att intervjuas, så han ville nog hålla sig väl ;-))

2007-09-18 @ 12:12:17
Postat av: Ingrid i Ume

svar -> till Cecilia
Hallo Åhsberg, himmel så kul att du tittat in.
Inget magget ex i dag heller....
Inte ska du tro att de bryr sig om att jag bönat och bett om ett ex... men så är jag ju inte Poängkung :)
Ser fram emot att läsa motståndarkollen, du gör ett OTROLIGT bra jobb... bäst i sverige förra året enligt mig.

2007-09-18 @ 12:58:57
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Anna

Inget personligt men Tycker att det är pinsamt att de inte valde någon av de sidor som verkligen har anknytning till ett lag det här är inte en innebandy sida.
Undrar vilka som verkligen läser här.

2007-09-18 @ 13:11:12
Postat av: Ingrid

Oj jag missade en herrans massa kommentarer här,
till anonym... ???Till anonym
Vi kan u inte får allt... bor man i Innebandyns hufvudstad får man vara nöjd även utan tidning *ler*
Till Gäddaman ... Va? Du vann ju med ett halt kg.
Mika
Inga samtal här idag
Till Anna
Hej, jag kan inte annat än hålla med dig bra skrivet.

2007-09-18 @ 19:37:51
Postat av: Cecilia

Tack tack *rodnar lite*, kan meddela att jag är inne och läser med viss frekvens (även om jag inte kommenterar), det är underhållande!
Motståndarkollen är på g, hm...undrar om jag ska klämma in något om fjolårets kvartsfinal med risk att få äta upp det senare i år...*ler*

2007-09-20 @ 15:10:52

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg