->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

How did you score that goal???

2008-04-30 @ 23:45:33
Riise till salu, första målet var hans fel... i båda matcherna
Hm.. ryssen får tillbaka det han satsat och lite till... de blå i Moskva ...*suck*
Peter Crouch... varför fick han ingen speltid... märkligt tror faktiskt han hade kunnat bidra i den här matchen..., Babbel gjorde ett bra inhopp men .... nog behövdes Torres....
OK, räknade inte med vinst i kväll men hoppades, de blå var bättre.
Nu får man välja mellan pest och kolera i finalen... hoppas på MU.... (ber om ursäkt Peter men man kan ju inte hålla på de blå)

Hade det jobbigt vid majbrasan... ville hellre se fotboll... passar inte   alltid att säga det men... det gick bra att diskret smyga iväg hem... ja eller hem....*L*
Det var min första majbrasa på flera år, det är inte riktigt min grej att   stå och frysa vid en brasa... 
Är helt galen i eld men inte i majbrasor... 

Till Göransson, jag kan inte bilda backpar med Mr Vinnarskalle  i helgen... hoppas det löser sig i allafall ... hälsa honom att han får klara sig utan mig...  Förstalinan får ett rejält tapp men det är veteran-innebandy i Umeå och jag behövs här... på ett klart annorlunda sätt....

Märkligt att vissa lag inte blir inbjudna när det är veterandrabbning... undrar vem det är som bestämmer vilka man ska bjuda in...

Sveriges bästa blogg
Tro det eller ej men jag blev BJUDEN på resa till Trollhättan och allt för att jag har Sveriges bästa blogg... tack så snällt sagt och tänkt... och så smörigt *ler*... kan jag ha det innestående? *ler igen*

Sveriges bästa innebandyblogg... är det inte patetiskt... man kan ju inte mäta sånt ... man kan tycka vad man vill om bloggar .... men det är ingen tävling.... Alla har sin stil, och visst visst det suspekta bloggar... alla har olika smak., kan det inte få vara så?

Oj så skrivsalig man blir av Aberlour  ... glappar

Vill tacka en person... nämligen KLYKSKOTT  för sommar hälsningen... vem ni än är och var ni än bor.... gillar er stil...
Internt (eller vad man ska säga)
Till NN... du gillar inte mig eller min blogg men.... vädjar... behöver faktiskt din hjälp nu
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg