->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Innebandybakis

2008-04-22 @ 22:25:46

Har blivit dum förklarad för att jag inte var på festen...med stort I, eller på banketten... men ... åkte ju ner för att se innebandy och ... är hur nöjd som helst med helgen men HUR trött som helst fortfarande.

Just nu fotboll... lite nervöst.. kollade in bloggen

OBS! Det är inte jag som är tanten från norr som höll i presskonferensen.. bara så ni vet, höll inte i någon PK men nästa år borde jag ta mig tusen erbjuda mig att ta hand om den... lovar att det skulle bli sämre iaf. Läs hos Gittan så fattar ni
Gittan... hallå bruden höll på att sätta en palt i halsen då jag fått tre mail om att du dissar mig...  skrattade gott när jag såg vad du skrivit...

Första sidan på DN i söndags, INNEBANDY
Halvsida om Warberg och AIK matchen... det är STORT ... i är på G
Synd att de inte skrev om damerna... de skrev om alls våran Curt.... tänk att han är så älskad av pressen (och mig)...
Curt ska vara sportchef i IKSU...  till Curt, kom i håg vad jag sagt... du har en uppgift förutom de två du redan tagit på dig... jag litar på dig.

Pool

Fotboll på TV... huuu så jobbigt det är ..... spännande

De blåa ser ut som Warbergsklacken... tänker man så blir de lite lättare att stå ut med Långa bollar på Drogba laget... som faktiskt inte är lika tråkiga i år som tidigare år... måtte de förlora.

Kyut ... vilken kille han är

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Mr Klister

Det var så lite så Ingrid. Jag hade ingen aning om att du fick trafik från mig. Nu känns det genast som att jag uträttat något vettigt med min Sal.

Jag har träningsverk.

Sov gott...

2008-04-23 @ 00:25:07

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg