->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Det räcker med att skriva Packalén och Binge

2008-12-17 @ 01:07:22
Besökstopp idag... varför? Se rubrik

Oj så galet ... inlägget försvann i går... önskar jag visste varför, ber om ursäkt om det är här det har brustit.  Satt lääääänge med det, för er som läser Svenska Spels blogg vet ju vad han skrev... mr numera Endre. Han vill ha Magnus Jäderlund som förbundskapten....  ett intressant inlägg, rakt på sak som vanligt, och jag reflekterade över det han skrev.
För en gång skull hade jag lagt ner lång tid på inlägget och så... försvann det, kunde inte återställa det heller... shit.
Nu hinner jag inte skriva det för en gång skulle genomarbetade inlägget igen... ska ut på vift.

I all hast...
Gjorde jämförelser med Täby och Finland och konstaterade, Finland har en Binge i sitt bås.... och Täby tänk, med en drös rollspelare.
Men jag tror att Göransson är  rätt man på rätt plats, det trodde jag innan VM, det tror jag nu med... med det säger jag inte att Jäderlund inte skulle se snygg ut i en SIBF-kostym ... och göra ett gott jobb i blågult precis som i Täby.

Mika väcker känslor, det är vad han vill.
Funderade i temerna ... är det en totalomvandling Mika vill ha... ja då förstår jag att han vill ha Jäderlund, inget skulle vara sig likt...  Han är kunglig på sitt sätt, sätter vilken stjärna som helst på bänken för att ha bästa laget för dagen och alla AIK-hatare de skyller silvret på AIK så klart.  Är det vad folk vill... ha bort AIK:arna ur landslaget så vinner vi? Löjligt. (ja då tänker jag inte på det Mika skrev utan på ... andras texter)

.... Har stor respekt för Magnus Jäderlund OCH för Göransson. 

Känner mig trygg med att vi kan ta tillbaka guldet med den ledning vi har,  det är Team analys  de där Göransson/Hallstensson ...  de tar med sig det vi lärde oss i Prag.  Vore sjukt fel att inte behålla teamet.

Har f.ö inte koll på vad som händer i innebandysverige... fullt upp med annat... Jäderlund kanske redan är klar för landslaget *skrattar*.. 

Om några timmar åker jag till Spanien, får se om det blir tillfälle att blogga därifrån ... annars så lär vi ju höras när jag kommer hem. Njut av livet!

Besöksrekord i dag... det räcker med att skriva Packalén och Binge.

Någon som blev klokare på vad jag skrev i går? Nä...  får ta det när jag fått bruna ben, är totalt utvilad  och ha avslutat Åsa Larssons nya bok...
Umeå-- IKSU åter bäst i stan, 9-1... det svänger verkligen i innebandy. Massor med folk var det visst men damerna har ett bra tag kvar innan de når Boden:s sköna år, de SNITTADE på 712 på en säsong, nu blir det hejja rop om vi får det i en match.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: David

Tror kanske att det är svårt att sitta på dubbla poster som Hallstensson gör, om du har 2 saker att fokusera på så blir det ju oftast inte lika bra som om du går in 100 % för en sak, och sen tycker jag faktiskt det varit lite AIK favorisering i laget och bojkott av övriga sthlmare.

2008-12-19 @ 17:29:26
URL: http://innebandydavid.blogg.se/
Postat av: Ingrid

>Monika. Ja som du märker sent svar ler är ju hemma igen och du lär ha lämnat Ume

>David. Håller med om att det är svårt med dubbla roller men Hallstensson har inte samma roll i blågult som han har i AIK. Angående AIK favorisering så ska man ju spela med bästa laget och där kan jag hålla med dig lite... fast det tänker jag inte ta här...

2008-12-27 @ 21:24:14
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg