->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Finns bara ett ord - grymt

2008-12-14 @ 18:44:31
Länge sedan en en förlust gjorde fysiskt ont... jag känner djupt med spelarna .... de visade att de var världens bästa lag när de hämtade upp 4-0 till 6-4... tycker jag.
Finns inget att säga... grattis Finland. De vann på grund av sitt power play ...

Vi trampande på vårt lag innan VM--- jag undrar hur kritikerna kommer att låta nu.

Det är grymt .... jag trodde stenhårt på ett guld men ... nu har vi ett silver.... näst bäst i världen, surt men dock... näst bäst.

Experterna skrek ut... Finland tar SM-guldet.... ja ja....  alla var nog i chock .....

TACK TV4 för matchen... är mer än tacksam.... gott jobb.

On vain yksi sana - awesome
Kauan sen jälkeen, kun tappio oli fyysisesti satuttaa ... Olen sitä mieltä syvästi toimijoiden kanssa .... ne osoittivat, että he olivat maailman paras joukkue, kun ne kyytiin 4-0 ja 6-4 ... Luulisin.
Mitään sanottavaa ... Onneksi olkoon Suomi. He voittivat, koska sen teho pelata ...

Meillä poljettu tiimimme ennen maailmancupia --- Ihmettelen, kuinka arvostelijat jättää nyt.

Se on julma .... Luulin, rock hard on kultaa, mutta ... Nyt meillä on hopea .... toiseksi paras koko maailmassa, hapan, mutta ... toiseksi paras.

Asiantuntijat huusi ulos ... Suomen SM-kultaa .... kyllä kyllä .... kaikki oli todennäköisesti sokissa .....

PLEASE TV4 varten ottelu ... on enemmän kuin kiitollinen .... hyvää työtä
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: S.flöjt

Sååå Skööönt Suomi!! Hyvärinen rundade konerna i Sverige...

2008-12-14 @ 21:36:07
URL: http://www.metrobloggen.se/larare
Postat av: Cecilia

I min värld finns det också bara ett ord, dock ett helt annat; UNDERBART! Vilket drama, jag trodde att Globen 2006 var värst, men nu börjar jag undra....

2008-12-14 @ 21:44:12
Postat av: Ingrid

Till Cecilia, jag förstår din glädje och ja... vad ska man säga, hälsa och gratulera. Mika gjorde en grym match, tänkte på dig när han la straffen... ler.



Till Flöjt

Ja, Täby gjorde bra insatser ikväll, hade varit kul att se Hagberg på plan.



Till er båda

Kul att ni är glada, jag känner mig bara TOM... mitt lag förlorade, det gör ont.



Bästa laget vann... alltså de som gjorde mest mål.

Njut av livet!

2008-12-14 @ 22:28:15
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Svensken

Det är bra att någon låtsas vara stolt över gubbsen, ett misslyckande!!!!!

Avgå avgå

2008-12-15 @ 00:33:08

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg