->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

44-22

2008-02-09 @ 00:47:01
Var det så? Skott statistik ... låter ... märkligt ÖIB var offensiva och skott kom... känns inte som... IKSU hade 50% mer skott.
Kom hem från IKSU vs ÖIB för ett tag sedan (ngr timmar sedan)
En svettig match (men rolig)
 
  • var lite stressad innan
  • barnen var lite trötta
  • Hade bjudit in en utbytestudent från Australien... för att hon skulle få se innebandy
  • Prata engelska under en spännande innebandymatch där viktiga poäng står på spel... det är typ ... svårt
  • Ljudet var hemskt på den sida jag brukar sitta, skräll skräll ur högtalaren ... speakern är ju inte direkt soft heller.....mitt i första var jag bara tvungen att släpa med alla vara saker till andra sidan. Stressande att höra oljud, stressande att hålla koll på jackor mm.
  • Hamnar i ett ruskigt tråkigt läge sådana här matcher... som om det är derby med mig själv... (skojig bild som dök upp i skallen) Håller på båda lagen ... var såååå besviken på resultatet idag
  • Satt på fel sida (flyttade till) vilket jag trodde skulle innebära att alla hejade på ÖIB där... nix.... där var det fullt med dalen folk och ... det är klart de måste jubla över förlusten för ÖIB... det är verkligen strid om slut spelsplatser


  • Ja det var kort om matchen...

    /Innebandybloggen nära dig
    ©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

    feedback

    feedback:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (frivilligt)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


    Bults blogg

    Nordströms blogg