->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

SM final 19 april

2008-02-10 @ 23:05:26
...annonsen borde finnas på förbundets hemsida.... på första sidan kan man inte läsa när finalerna spelas... eller så är mina ögon lika gamla som mina ben känns idag... jo så är det så klart... köpte dem ju samtidigt. *suck*


Alla vet inte att 19/4 är ett magiskt datum, för andra är det årets viktigaste dag... den dag man sliter för... alla andra dagar på året.

...har fått e-post, återkommer om det.
Grattis Endre ... glädje på Gotland

Engelholm har haft en tung helg... Täby visade vart skåpet ska stå.... det är verkligen hård kamp om slut spelsplatserna.
Boden vann inte... såg att Anna Gustavsson är tillbaka, vet inte om hon spelade men... hon hör till de jag alltid haft en viss hatkärlek till... hemsk att möta, underhållande att se på. Vem vann matchen då... ja eftersom det inte var Boden så måste det ha varit Balrog ... och de vann ordentligt *ler*

Rönnby släppte inte poäng till Falun ...  fina skrämselskott de gick ut med....

Poängligan... ja eftersom Balrog och Endre bara öst i mål i helgen så...  händer det saker... och det är små marginaler. Hade tippat att Emelie Lindström skulle toppa listan efter helgen med det är Amanda Wendelstig som gör det... nåja, Balrog leder poängligan kan man säga men tvåan.. lite tippad #11 i Endre. Tidaholms
Sara Anteryd är plötsligt förbi då hon gör 5 p mot Pixbo... det går fort i innebandy... svängigt värre.
Balrog kommer strax att leda serien... tror jag. Det brukar jag tro *ler*... och det brukar bli så.

Nu sängen....  är det verkligen måndag imorgon?
Den här tiden på året är skön... tiden närmast slutspelet är en härlig tid för ett läktarproffs.

/Innebandybloggen, since 05/06
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg