->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Urban kvar i Dalen

2008-02-01 @ 17:10:38
Nytt kontrakt fram till 20/4 2009 
Tror Dalen gör rätt, vad vore Umeå innebandy utan Urban Karlsson.
Jag vet att många menar att det är Urbans fel att Dalen inte vinner... hm... det är ju omöjligt att säga....
Får jag säga något?
Rätt att låta Urban stanna vad än folk säger, många tror att det enda rätta är att sparka huvudtränaren när lag inte lever upp till förväntningarna... En bra metod kan vara att TILLFÖRA något nytt, FÖRSTÄRKA den ledarstab som finns med de som behövs...  och jag är inte rätt person att säga vad det är.
Nog verkar det fattas något ibland, mod och vinnarskalle... sånt går ju inte att "ta på... hur tränar man sånt? Ja.. det är väl därför det finns coacher.

Hur är det med tid för matcherna i Gtb? Magget skriver att :
 

Ja ja... de har skrivit fel förut... *ler* just nu pågår en annan match... vad jag vet

19 spelas den där matchen va? Aha... herrarnas match är 16.30... nu alltså....
Rörigt det här när det är två mästerskap samtidigt ....

Damer:
Känns ganska märkligt att så lite Umebor är med i truppen... man är ju rätt bortskämd... tänk så fel han hade Daniel Hahne ... "stämpelkort i landslaget"
I Lokalpressen VF har man klurat på varför Martina inte spelar i landslaget...
Det undrade jag också tidigare... nu har jag vant mig *ler*...
Har frågat henne en gång, och det lät ärligt ... hon går inte och tänker på landslaget ... hoppas hon får frågan snart så hon kan tacka nej... knäppa lite på någons näsa *skojar*
Söderkvist är poängkung men det är en sanning med modifikation... Emelie Lindström har två matcher mindre spelade och har samma poäng = 39

Ska softa ikväll... verkligen softa, är helt slut efter begravningen, matt... slut... men mycket tacksam att jag gick dit, snacka om värdig begravning.

Nu vill jag bli ompysslad... hallå....
Vill jag det?
Är till och med för trött för det.

Sverige, Finland, Schweiz och Tjeckien är lagen som kommer att deltaga i World Challenge 2008.

Spelprogram
Fredag 1 februari Lisebergshallen

16.00 Finland - Schweiz
19.00 Sverige - Tjeckien 
Lördag 2 februari Lisebergshallen
14.00 Schweiz - Tjeckien
17.00 Sverige - Finland
Söndag 3 februari Lisebergshallen
11.00 Tjeckien - Finland
14.00 Sverige - Schweiz

herrar
Blev matchen 0-0 verkligen?

 /En innebandyblogg nära dig

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg