->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Ny lista, undantag för Foppa och KAIS nyhet

2008-01-30 @ 19:49:26
Om förbundet gör ett undantag ... hoppas det. Det gäller Foppa.... MODO hjärtat klappade lite extra när jag hörde nyheten. Bara ett dygn kvar nu...

"Reglerna säger nej - men ishockeyförbundet är berett att se mellan fingrarna.
Nu öppnar förbundsbasen dörren för Peter Forsberg att spela i både NHL och Modo.
- Det vore ju fantastiskt om han kunde spela för Modo först och sedan få sin önskan igenom att spela i NHL, säger ishockeyförbundets ordförande Christer Englund. " Citat DN
Klokt av ishockeyförbundet att fundera... det kan gynna sporten ... alltså hockeyn-
Bilspel och inspelning ... riktigt smart sätt att publicera nyheter.... ngt för mig att syssla med ... som hobby .
Se bildspelet och Lyssna på Foppa

NU finns det en nyhet på KAIS Mora hemsida... en nyhet om Elitserien... på tiden.
Kunde inte låta bli att skicka ett mail...(den där dagen jag skrev detta) att länka till annan media nyheter är bättre än inget alls... fick ett snabbt svar vilket hedrar den som svarade....tydligen har man ingen som tagit på sig att skriva om damerna... till och med en NOB som jag skulle kunna hålla sidan med nyheter... genom att länka till resultat mm.....har jag ingen super lösning ... så får man göra det bästa av situationen.

Proffsigast är det så klart när sådana som Cecilia skriver... i Storvreta...
Länkar är inget jämnfört med smarta, personliga artiklar/rapporter

Har ätit middag (nåja... mat i alla fall) med Fritidschefen, det råkade bli så bara....han var så nöjd med måndagens arrangemang... gratulerade honom och han gratulerade mig... ni vet, ingen av oss hade varit inblandad i arrangemanget....
Han om någon vet att innebandy är min sport.... "hon som älskar innebandy" har jag kallats i ett sammanhang där bland annat F-chefen finns med.
Tror Lars-Erik är en av dem som förstått att innebandy är en skön sport, bra för stan.... han betyder mycket för innebandyn i Umeå.
Otur:
På Finnkampen satt vi och såg herrmatchen... vi hade trevligt ända tills... någon hade släpat med småbarn till VIP:en.... en av dem hällde Fanta över mig och L-E, min  kavaj var allt annat än skön att ha på sig ... hade svårt att hålla mig... blev irriterad. Det var ju just rätt person att hälla Fanta över ... Umeå fritids chef. Tur att han är  så... vanlig och bra.
Vad vi pratade om idag lär komma här senare.... helt klart innebandy-relaterat ämne/projekt.
Nu har innebandynytt gjort en topplista .... 
hade missat det,  jodå jag finns... mitt emellan Limmet och Koppen ... känns helt ok... *as-garvar* , nä.... jag fattar....
Angående listor så har jag inte haft IBM på flera månader... de håller inte vad de lovar och jag orkar inte tjata mer.
/Innebandyloggen i Umeå
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Koppen

Synd att Pool förlorade.

2008-02-02 @ 09:44:52
Postat av: Ingrid

till Koppen
Synd???? Nja man kan mer säga... suck

2008-02-02 @ 13:25:28

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg