->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Men himmel... zorrandet sker i smyg...

2008-06-09 @ 19:48:36
Fick en länk skickad till mig... satt och gapade.... den här grabben har varit en del av mitt liv sedan han föddes... han zorrar i smyg. ILLA *ler*.  Himmel så många filmer han lagt ut... synd att mitt fina arbete i rabatterna inte kom med på filmerna... Nä, skojar.

Är ingen zorroälskare men... det här gången... zorrandet känns gott i hjärtat trots allt.
Smygzorrande i garaget kan kännas ... gött....
Ska nog inte berätta att jag hittat den här filmenarna...

För att inte ta bort min stämpel som bakåtsträvare  avslutar jag med.... Länge leve SNURRFINTEN!!!! *skrattar*
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Mattias

Ha ha, lika bra du lär sig. Zorrofinter är framtiden på film och under match.

Vilken smarrig sida du har och rolig.

2008-06-09 @ 22:20:35
Postat av: Ingrid

Kommer nog aldrig att vänja mig ler

2008-06-10 @ 11:49:02
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg