->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Bråka inte med mig, jag har feber

2008-03-12 @ 20:07:28
Hur gick det här till???? har feber, ont i huvudet och .... STACKARS mig
Men på jobbet har killarna åkt till USA resp. Åre och det var en massa som bara måste fixas och som bara jag kan...så. Många är sjuka på jobbet och jag tror jag klarat mig lindrigt undan ... med Alvedon och emellanåt en Ibumetin så orkar jag hyfsat.

Ingen innebandy för mig i veckan... orkar knappt tänka ju, en match jag vill se på fredag Kotten vs Svensson, Kotten vinner den matchen.

JAG gillar  Vesterlund .(vet att det inte är politiskt korrekt men...) .. han är skön och varje gång han öppnar munnen halkar ett grodben ut....UNDERHÅLLNING (länk bruten till Svenska Spel=
Hur kan man hinna säga så många underbara men vridna saker på så kort tid... man kan nästa tro att vi är släkt.
Typ: (ej citat)
Ingen annan spelare vill sitta i Dalens omklädningsrum
Täby spelarmaterial gör att de borde spela i division 1
Inte en pass i anfallzon, de bara skjuter, det de gör med klubba och boll är inget att skryta med.
Ja... det var axplock.
Tack Vesterlund, du fick mig att skratta 
 Packlén tar inte för sig som han brukar, hade varit kul att höra mer av honom  .... Matte tar sååååå stor plats att det är svårt för någon annan att få luft ... me det är kul .... rekommenderar ett besök där hos profilerna på Svenska spel.
Tänk att svenska spel gör BÄTTRE "inför första kvarten" är de som äger oss, jag menar TV4
Är inte det lite trist... alltså inte att Svenska spel gör något bra, utan att det inte märks mer att vi ägs av TV 4.
Läs vad kloka Minne skriver om "inför kvarten damer"  Det svåra valet

Pool vann igår... skönt, febern kändes inte så farlig då

Någon som tror att Tomas Eriksson blir IKSU.s nya tränare?
Någon?


Till sist
vad gör SEI? Lite och inget om man får tro hemsidan....

Slutspelsbloggar:
Hannes Öhman
Limmet
Minne verkar ha vaknat till liv ... som jag har längtat ... en slutspelsblogg kanske?
Från en Innebandyblogg nära dig /I
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Gnaget

Krya dig nu. Du skriver för lite nu.

2008-03-12 @ 21:39:20
Postat av: Anonym

Krya på dig=)!

2008-03-12 @ 22:27:15
Postat av: Ingrid

Gnaget
Det tog tid men nu är jag tillbaka i vanlig form, men inte i den bloggform jag en gång hade.
Till anonym med känd IP-adress *ler*
Tack... du hade kunnat skicka blommor ju *ler*

2008-03-20 @ 00:04:03

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg