->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Stort av Helagotland.se, och extern kommunikation

2008-03-29 @ 21:13:23
Gissa vem som åkt tåg till Umeå för att skriva om matchen? En journalist från Gotland...(länk borttagen, trasig) nu kan han inte ha åkt tåg hela vägen men... bra jobb Endre, det är innebandyfeber på Gotland.
Den bästa live uppdatering jag sett ... ja näst Ulf Henrikssons då...

Vilka tidningar skriver mest om vår sport?
Vore kul med en undersökning, min uppfattning är att Umeåpressen ligger bra till, Gotlandstidningar, VLT, HD... någon mer?
Var kan man läsa om Pixbo och Balrog? De borde uppvakta pressen mer
AIK då? Med tanke på hur heta de är så... borde fler tidningar vara intresserade av att skriva.
Tipsa mig gärna var alla AIK nyheter finns förutom på hemsidan där en bloggare gör sidan levande.
Balrog... ja deras hemsida måste de ta tag i, den har ibland inte fungerat alls under den här våren.
Nu var det ju inte hemsidan jag funderade över utan VAR finns redaktionella texter om Balrog?
Pixbo, två lag i semifinal... de borde vara STORT även i en stad som Göteborg... eller?
Det räcker inte med att synas på inneandysidor

UT OCH UPPVAKTA PRESSEN ... det är DÄR vi ska synas.
Internt är bra... men då blir det lätt klubben för inbördes beundran, det är de EXTERNA relationerna med media som är viktigast. Vad hjälper det att vi är en stor folksport... om ingen annan vet om det.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Thomas

Det skrivs förhållandevis mycket och bra om Balrog i LT (Länstidningen i Södertälje). Mvh/Thomas

2008-04-06 @ 20:40:01

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg