->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Henke är med, fyra ****

2008-05-13 @ 23:01:34
Bild lånad från VF (foto scanpix)
FYRA stjärnor, yes... the king i EM
Tänkte fria till Henke efter hans mål som avgjorde CL för två år sedan, man jag gillar inte när familjer trasas sönder så... jag lät bli. Ska bli kul att följa EM, jag vill åka...

Teddy Lusic tackade nej, han var HET i VM ... först en nolla sen överallt och KUNG. Ganska tyst sedan dess...
Hej Frisk, kul att du läser... skvallra inte för VP *ler*

Internt angående EM:  Vbd?t bjuder... "jag kan till och med tänka mig att åka med dig, ja bjuder *sludder*"....

Baland Reza är en speciell man, slutar liksom aldrig att förvåna mig... hans senaste inlägg är MAKALÖST underbart, har läst det tre gånger och är vimmelkantig. Så vackert, skönt, smart, sorgset, kärleksfullt och... roligt skrivet. Bakom orden finns nog mer ...
Baland (kallar sig Huudfadern av ngn anledning) är Innebandykillen som den här gången inte skriver om sporten men det är KLART läsvärt. KLART läsvärd, sa jag det?

Ja det var allt *ler*, mitt förra blogginlägg väckte mycket känslor och det tycker jag är BRA, märkligt nog är det hur tyst som helst efter VM, (utom här då) ja men vad bra då.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Baland

Tack för de fina orden. Tack vare ditt inlägg läste det jag skrev igen. Det ledde till att jag märkte alla stavfel som jag nu ändrat på. Tack igen!

2008-05-14 @ 02:29:06
Postat av: Patrik

Henke gjorde inget mål i finalen, han assisterade till två däremot..

2008-05-15 @ 15:34:50
Postat av: András Czitrom

Det är nog ingen idé att lägga bud på denna blogg.

Du skulle bli för dyr. Får väl palla mig hit oftare istället , så jag kan fortsätta läsa dina dråpliga och roliga texter om ditt och datt.

Enlightmig är nästan bättre än Floorball...

2008-05-17 @ 11:29:40
URL: http://andrasczitromfloorball.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Till Patrik. Gissa om jag fått höra det där... att jag skrivit fel. Tack för att du uppmärksammade det.



Till András

Nej lägg inget bud, du kan få den gratis om du vill. Välkommen tillbaka till ditt och datt bloggen ler



Till Anton

Kollar in den senare, bloggen alltså.

2008-05-17 @ 22:33:18
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg