->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Teamet utökas

2008-05-21 @ 21:06:43

Riktigt spännande, måste vara dagens nyhet. Bättre än så här kan det väl inte bli?
Jälrö, Packalén och Orsmark  i samma bås, ska bli spännande att se om detta är vad Endre behöver för att nå till Globen.

Hur mycket satsade jag på att det inte skulle bli så... bara här om dagen.. mycket men ... då var det frågan om att Tomas Eriksson och Packalén skulle stå i båset tillsammans vilket kändes konstigt ... inte fel men ... inte rätt. Nu är det nya teamet delvis ihopkört.. jag menar... Packelén har ju varit coach för Järlö. Det är ofta så man väljer, sådana man känner på ett eller sätt, vore konstigt annars.

På tal om Globen, det är klart det blir Globen även i fortsättningen... någon som tänkt på att när styrelsen förändras så flyttar Globen rätt in i förbundet. Borde man inte haft en representant från TV också... nä jag skojar. Är en av dem som vill ha finalen i Globen, är också en av dem som vurmar för att ta in (proffs) utifrån i styrelsesammangang.
Har ingen åsikt om kvinnan i frågan är rätt eller fel person, bara att det känns BRA att man öppnar upp fönstren inom vår sport.
Frisk luft!!!

Fotbollskväll på många sätt, två träningar ich de röda mot de blå i finalen.. lär bli en lång match.

Slutbloggat nu? Ja, ska jag nu jobba som koordinator för NYA Innebandynytt så får jag väl lov att sluta *suck*
Blogg och jobb är olika saker... vad tycker andra om detta tro....

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: *fans

När får vi se sig i SIBF:s styrelse?

2008-05-21 @ 23:14:31
Postat av: Ingrid

Till "fans" Mig får du aldrig se i SIBF styrelse, tror jag har min uppgift på tyckarbänken.Att sitta på höga poster i idrottsammanhang är inte min grej. det VET du. (IP nr)



Åsa

Precis... men nu tycker jag att satsningen som SIBF och TV4 har gjort har varit lyckad så här långt.

Aldrig har sporten varit i fokus som nu.





2008-05-24 @ 13:54:03

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg