->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Skillnad på person och förening... fel?

2008-11-06 @ 13:13:29
Svar på H blogg och citatet: " Lite B att du inte ville lägga in den kommentar som jag skrev på ditt inlägg. Det var substans och inga påhopp i den. Varför tar man bort sånt?"

SVAR: Kommentaren låg alltså ute ett dygn tillsammans med två andra kommentarer... så en riktigare fråga skulle vara:

Varför har jag tagit bort de kommentarer jag först godkänt för offentlig läsning?

Den kommentar jag fick tillsammans med  det svar jag lämnade och sedan Peters kommentar genererade en massa elaka kommentarer.... rena personangreppen... inte på mig utan på H och hennes blogg .... och det är väl en sak men ....  vad värre var även en massa dynga om övriga spelare i det lag det gäller och förening.  Det finns innebandyfolk som är snabba när det gäller "vissa lag", får man chansen så snackar man gärna skit om  dem...

OBS, att H sågar min blogg  skall inte behöva innebära att min blogg öppnar för angrepp på en seriös förening och deras övriga spelare.  Det var därför jag tog bort alla kommentarer men de finns kvar i publiceringsverktyget ... alltså, de finns kvar men är inte tillgängliga för allmänheten.  

Sedan kan man ju tycka att jag gjorde fel... det får man tycka, har haft gymt lite tid  i veckan till annat än barn och jobb....  har noll koll på vad som skrivs därute....
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Jag kan inte se

Hej Ingrid! När jag öppnar din blogg ligger vänsterkanten över all text...

2008-11-07 @ 16:17:59
Postat av: Jonas

Samma här, går inte att läsa texten på den vänstra sidan för att den grå reklamrutan ligger över texten.

Såg även en mindre reklamruta ligga mitt över texten på ett ställe.

2008-11-10 @ 22:37:11
Postat av: Ingrid

Har testat en annan grej... funkar det nu?

TACK för feedback

2008-11-10 @ 23:02:09
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg