->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Är jag en glädjespridare? och G-punkts metoden

2008-11-21 @ 01:42:45
Är jag en glädjespridare?... säg JAAAAA,  så får du en guldpeng och skicka sedan in ditt tips till VF, så får jag en tårta. Undrar om inte halva Umeå har tipsat om mig redan ... *ironisk* är ju på mitt allra bästa glädjespridarhumör... 
detta trots att Henke ska spela innebandy mot Jönköping... skulle tro att Magget kommer att vara i Skåne när Larsson gör entré ...  hade gärna suttit på läkataren jag med.

Yes yes yes, än en gång har Göransson hört mina böner... Rasmus Sundstedt ett steg närmare landslaget...... Till Michael... där har du chansen att se honom, grym

Vissa matcher är man glad att man slipper se... Köping vs Skultuna är en så´n... tänk att en domare måste avbryta en match för att en spelare får en klubba i huvudet... Nu känns det genast lite bättre... det finns värre pådåligthumörmänniskor än bloggaren i Umeå.

Nordström, hur många matcher har du fått avbryta... , tell me!

Det finns inte något kul att skriva om just nu, ibland är det så...  delvis för att jag själv inte kommer mig för att läsa mina favvobloggar... har blivit RSS beroende och alla mina RSS är borta, trodde jag hade backat upp dem... icke.

Kolla tiden... det är mitt i natten och jag har just lyckats laga en för 13-åringen mycket viktig sak som jag råkade ha sönder... som om jag inte hade nog att göra...

nä... jag kör Lemarc och deppar vidare

Det roligaste som hänt den senaste veckan är nog... det där den pryda kunden sa... att han och hans fru gått ner fem kg var för att de använde g-punkts metoden.  VP skrattade så tårarna rann när jag berättade var mr strikt hade sagt...  (skrev om det här om dagen)

Men tänk... ett mail kom ... det är visst inte lämpligt att skriva sånt skit i en innebandyblogg *suck*... hallå, även innebandyfolk kan väl behöva gå ner i vikt! *skrattar*. Eftersom det finns en tjej som retar sig på att jag skriver "skit" så vill jag gärna avsluta med att jag tycker det är synd att innebandyspelare inte byter tröjor efter matcherna... nu när Henke ska spela.

På tal om comback/såna som inte platsar... Minns en kille som blev upprörd då Martin Wallin klarade sig i division ett efter sex års uppehåll... då ÖSK (ÖIB) höll på att åka ut ettan...  "är Ö- vik så kassa"... ja eller är Martin så bra.... tänkte jag. Oj, det där päronet föll långt från sopkorgen, men klockan är m y c k e t.

Citat inlägget som gett upphov till irritation,,,
Kundens felsägning: "vi använder g-punkts metoden och har gått ner fem kilo var", jag lyckades låta bli att skratta och sa ... "du menar GI" ... han blev ändå generad men jag.... hade ju kunnat säga... "berätta mera".
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg