->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Straff ... nja, det var det kanske inte

2008-11-05 @ 00:34:38
Hur tufft är det inte att vara domare?

Hansson dömde Liverpool till poäng?  Tänkt att domaren är på mitt lag ibland... Skönt med en poäng iaf . En konstig dag det här... tio möten... massor med beslut och ... Linda sa att jag såg cool ut... det har jag inte varit idag... bara .... ocool.

Skulle vilja rikta ett speciellt tack till AIK som räddade min dag....  tack vare att kunden  var en riktig AIK:are hade vi något att prata om när det körde fast i förhandlingen... behövde inte ljuga...  hålla med...  han blev imponerad för att jag hade koll på hans klubb... ibland kommer innebandynördigheten till nytta på det mest oväntade sätt... Nu sa jag så klart inte allt...  tror inte han eller någon annan jag kommer i kontakt med via jobbet har en aning om .... mitt innebandyintresse. Nu var mannen inte så innebandyintresserad... men AIK:are....  Tänk att man kan vara så stolt över sin klubb... fascinerande.  
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Peter

Nej du det var inte straff, men domaren missade ju tre handssituationer som borde gett straff, och så blåser han straff till Liverpool för ett överfall av Gerrard. Jag kunde inte sova inatt...

2008-11-05 @ 10:35:39
URL: http://smokehead.bloggagratis.se

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg