->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Det är inte bara du som blir äldre + blogg

2008-10-18 @ 18:19:45
Varifrån kommer dessa verbala barn? Varför just mina *ler*... Det var lite ångestfyllt idag när D kom hem (hon är hos x-et i två veckor) och ville ha sitt smink för hon skall på party, de driftiga grabbarna i samma förening och årgång har fixat en fotbollsgala med Taco och ... ja party. Det är ju typ leksmink hävdade jag och då kom det ur den sköna damens mun "det är inte bara du som blir äldre mamma"... och himmel och pannkaka.

Ska åxå på Taco-middag, men jag bidar min tid hemma tills maten är klar *ler* ... gillar att komma till dukat bort och det händer typ en gång i månade max om man lever som jag. Har lärt mig metoden av S, han går alltid på toa så fort något ska göras.. och det har han gjort i många år, smart kille. Barn blir oftast smartare än sina föräldrar, åtminstone mina.

Fatta att jag skrapat rutorna två gånger den här veckan... nu är det vinter och just nu minusgrader... och inte har jag slängt på däcken... hoppas att VP tar sig an den uppgiften imorgon... tänker aldrig mer byta däck, om han inte gör det så lämnar jag in den. Japp.
©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg