->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Piteå nästa... får hoppas på lite show

2009-04-24 @ 15:04:32

Oj, det är visst inte jag som är chef... blir Pite iaf. Känns inte så peppande just nu men ... så är det nästan med allt just nu. Stadshotellet i Piteå, låter så där. Hellre det än Pite Havsbad den här gången...  Åker om 1,5 timme. På söndag blir det röja & greja dag. Inget annat...

Magget har visst ingen på plats hörde jag, va? Fredriksson 2000 kronor per artikel så fixar jag det *ler*.  På WC borde det  finnas folk på plats tycker man, nåja, de kanske har löst det. Hör av dig annars Magnus:).

Ingen TV heller??? Synd, men ...  läste att det inte finns pengar, det kan man förstå. Inte gratis precis. Hur svårt är det att sända Vebb-TV från en match? Det hade gett Piteå en lite chans att visa upp sig, nu när de har chansen.

Vinner Tjeckien är det deras första seger mot Sverige, men den skrällen är väl knappast att vänta. Hoppas på rolig innebandy... och att stjärnorna passar på att ta för sig. Minns inte hur långt det är till Pite... borde veta det, 14 mil?

I Umeå är det inget kul med innebandy... Dalen har det tufft att hitta spelare, så synd. De får helt enkelt bygga upp något nytt, håller tummarna, verkligen.
Dalens damer däremot... många unga nya, även där.. en ny start. Från IKSU:s håll är det tyst... hallå, kom igen nu. Inte mycket till silly season här inte.

Har laddat för ett inlägg om vilka som är innebandyns kunder... skrev lite här om dagen, men det blir så stelt och konstigt när jag liksom... tänker, innan jag skriver. Har tänkt så mycket på
Varför kommer det inlägg ... jag som för bara några dagar sedan ville spy på bloggen. Känns som jag inte hittar något bra sätt att avsluta...  (eller ta uppehåll).

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Klister

DU, ös på nu och se till att skriva lite från WC. Vi som inte är på plats förtjänar ju att få veta alla smaskiga detaljer.



Speciellt kul skulle jag tycka det var att höra om hur mina Vretaspelare sköter sig. Viktor som ny och Joel som nygammal.

2009-04-24 @ 23:52:46
URL: http://www.sellessal.com
Postat av: farmor

kan man inte sluta med stil så är det bara till att fortsätta :)

2009-04-25 @ 09:02:06
URL: http://farmor13.blogg.se/

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg