->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

så finns det ju andra dagar och människor

2009-04-29 @ 22:39:14
Idag har jag skrivit mitt livs andra krönika. , det blev väl mer som en blogg...så där som jag skriver här,  till och med med mina ... punkter... 
full av känslor och rakt ur hjärtat.  Det är en kärleksförklaring.
Nu ligger den där.  På Ladies.

Ser att den är okorrad, stavfelen bjuder jag på. *ler*.  Hoppas att någon hinner läsa....  
Fick ett mail att Malin & Magnus som startade sajten/gjorde designen tänker släcka ner den, den 1:a maj. Typ över sommaren....  De skall jobba med att bygga upp organisation och göra om  själva sajten med mera, Trodde jag hörde/läste fel men det är iaf vad de sagt.  Snacka om att göra det svårt för sig.
Nåja, det lär ju märkas. 

Ännu mer kärlek:  Från oväntat håll... Finns två personer idag som gjorde min dag...
Ninna, din omtanke gjorde skillnad. 
Roger, tack... du är en utmärkt soptunna...  ja... du fattar, på ett bra sätt.  Dessutom sms:et... det behövs verkligen så lite ibland. Du, det är väl ändå jag som brukar lyssna.. och du prata *ler*, i vanliga fall.

Nytt ämne:
Har ett litet dilemma... hur ofta ska man träna när man spelar fotboll och är 13/14 år... fem pass i veckan, två slutar 22. Verkar inte klokt.  De som inte tränar får inte spela brukar det heta...  men hallå, han går i sjuan. Somna 23 verkar inte särskilt sunt. Nytt ämne;
Hur gör man när en 12 åring inte vill vara förste målis? När tränarna vill det, men hon själv längtar efter att spela ute i bland? Hon är en grym målvakt... förstår att de vill ha henne som målis men...  Hur ska jag stötta? Det där är ju tränarnas sak, redan i fjol berättade jag om hennes önskan,
I dag kom följande mail:
Vi har fått indikationer från andra i laget att NN inte vill stå? Vi undrar varför??

NN är det bästa vi har, det vore synd att kasta bort en sådan talang..

Hon är inte bangen att strida i närkamper,duktig på att rädda bollar. Hon är kanonbra. Både jag och n-tränaren vill ju självklart att hon helst ska stå,men om det inte blir så så får vi rulla på olika målvakter och då får det gå som det går.

Fråga: Vad svarar man? För mig är det viktigast att hon mår bra. Men jag vill inte styra. Förslag? Tar tacksamt emot...

Sist:
sov gott alla... sovit har för övrigt 13 åringen gjort i två timmar efter skolan, ätit middag, läst läxor, skype:at (eller vad man säger) ändå sover han nu... kan man gissa att det är sjukdom på gång?

Just det... uppdaterar... egentligen hade jag tänkt skriva att jag avskyr valborg,  sedan blev det en massa annat...  blev nog uppfylld av den värme jag mött,,,, förlåt, hade tänk spy galla över smällare, blöta skor, fulla föräldrar...
Min blogg skulle egentligen handla om hur lite jag älskar att stå vid en brasa... 

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg