->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Undrar om Falun hittade tändvätska här?

2009-04-15 @ 22:29:36

Då var det klart, Balrog vs Falun i Globen, vad ska man säga? STORT grattis Falun.
Här om dagen skrev jag... "På måndag vet vi... snacka om skräll om Falun står i Globen, är nog bara de själva som tror på det." Det finns risk att viss tändvätska hämtades ur orden ovan... 

Innebandybloggar är farliga *ler*

Hur tråkigt det än är att IKSU inte står i Globen så är jag så himla glad för Faluns skull, det finns två personer där jag unnar detta...  på ett alldeles särskilt sätt. Det är Andreas Lundmark och Sara Kristoffersson.
Tänker inte gå in närmare på varför eller jo... måste bara skriva.
Grattis Sara, du är grym. Innebandyns Zlatan, en sann profil. I like! Har sett alla lag spela i år, de flesta mer än en gång och ingen kan mäta sig med Sara.

Nytt ämne:

Har befunnit mig långt från innebandyn, på en plats där det viktigaste är att veden är inburen, hur många minusgrader det varit på natten (minst fyra en förutsättning för att köra skoter på älven efter 09.00 dagen efter) och vilken mat som skall ställas på bordet.

Har landat i soffan ...  skulle egentligen vilja skriva massor men... orken tog slut ute i skoterångorna .... på jordens vackraste plats.  Hade datorn med mig upp men har inte hållit mig uppdaterad när det gäller innebandy. Fick en rapport från IKSU-matchen av en gamla IKSU-spelare. Det var visst dramatiskt värre...  hade tänkt skriva ett "matchreferat" ala hörsägen men... som sagt.... trött på ett skönt sätt, så där man bara kan bli av norrländsk vårsol, mat lagad på vedeldad järnspis och lååååånga promenader

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg