->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

11

2009-02-11 @ 18:36:40

Studio Warberg ikväll 20.00
Lite drygt 20 minuter studiosnack med lite olika intervjuer med Klavberg som expert.

Bra jobb Wic....  ska sätta mig med ett block i handen och skriva ner alla... "tänk på det här"... nä... så klart jag inte gör... sitter verkligen inte och letar fel...  trots mitt jobb. (kan inte stava till min proffision) . Mycket imponerad över alla klubbar som orkar komma med nytt.
Det där med mediaträning ... två lag har hört av sig under dagen... ja men det är klart jag ställer upp och utbildar! "Då får man äntligen se vem du är" skrev den ana... haha, ja... lovar att jag är trevligare/proffsigare än bloggen *ler*.

Tror IKSU hade ägt alla hemsidor om de fått fortsätta jobbet med sin nya sida... nu är den bara pinsam...  men inte lika pinsam som att de inte dök upp på elitseriekonferensen i helgen.  NÅGON borde man ha kunnat skicka... eller åtminstone meddela varför de inte kom...   Curt, sitter inte han i sportgruppen? Det hade isf varit passande... han som tycker både det ena och det andra i sina krönikor.
Så här gör man inte...
Tänk om man skulle göra med klubbar som han menar man skall göra med landslagspelare som tackar nej till en plats... då stängs man ute.  Ok, innan jag lägger ut den här bloggen borde jag kanske ringa och fråga varför de uteblev....  men det här är ju inte en nyhets-sajt....  reserverar mig för det där att de inte ens meddelade att de inte skulle skicka ngn representant, det andra har ju bekräftats utan media.

Har sovit 11 timmar... är fortfarande trött... proppen gick ur i går när det där hemska var ur världen... det där som jag inte ville göra men ändå måste. Okey... har väl sovit väl lite också... och haft barnen på heltid sedan jul.... 
hoppas att det är helt vanlig trötthet bara... sjuk har jag varit tillräckligt den här vintern.
Kom hem från en god eller rättare sagt supergod middag på Tapas i går,  fattar inte varför vi inte går dit oftare,
   födelsedagskalas för D ... mätt som en... ja jag vet inte vad la jag mig i soffan... VP och jag skulle "mysa", kanske se en Beck, prata vi har båda haft fullt upp ett längre tag, lever man som vi är man ju bortskämd med barnlösa kvällar emellanåt ... somnade medan han ställde in bilen.
Nice flickvän... sedan väckte han mig runt 23... somnade efter en minut i min/vår  säng....
Stackars världens bästa VP...  Drömtjejen? Jo jag drömde iaf. Ja nu vet ni allt om mitt sexliv *ler*

Paus:
Kommer att sakna Svegebloeggen det är till exempel där man fått läsa den enda infon om damelitgrejen.... bra klass på innebandymedia nu? Not.

Slutspel elitserien:

En grymt jobbig match på lördag ÖIB möter Endre... båda måste typ vinna.... 
Har svårt att se att Dalen tar sig till slutspel, det finns inte "gå" i laget känns det som.... synd, de som började så bra.
Måste jag välja mellan Dalen och ÖIB i slutspel är valet enkelt... ÖIB. 
Återkommer med alla matcher inför helgen.... massor med matcher och många måstematcher. 
Kanske är det inte sant att det aldrig varit så jämt i elitserien... men det känns så. 

Är i stort behov att komma i kontakt med ett gäng gamla ÖSK:are ... varför gifter sig tjejer och byter efternamn...  ett dektektivarbete... kan någon starta en grupp på Facebook... ÖSK-damlag eller ngt så hittar jag åt dem.

REDIGERAD HÄR
text borttagen


Jag borde maila till [email protected] adressen (till Kranberg- ta bort adressen på båda sidor om adressen så hamnar ni rätt) och fråga hur man är om man är på ett riktigt surt norrländskt humör.
Varför har alla som levererar i vissa matcher i Aik samma frisyr? Går de till samma frisör? (egentligen Ankan som inspirerat till dessa frågor)
Vilket lag skulle Koffe spela i om han var tvungen att byta?
Hur många bingolotter har han sålt i sitt liv?
Vem är det egenligen som tränar utan vikter på första videobloggen?
Vad menar han med att JIK har ett riktigt bra lag? Vilka menar han? (tror jag kan gissa på några namn).

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Anonym

VP är en kanon kille, inte så bra på skott men han ägde oss alla på backen.

2009-02-12 @ 14:21:32

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg