->Om bloggen ->E-post till Ingrid ->Följ mig på Twitter

Conny Vesterlund -det blev ett tomrum i SSL

2009-02-11 @ 19:22:41
Borde kanske fråga Koffe... i hans videoblogg  en grej... men jag har för många ord. (uppdaterar: Har en tendens att göra en lång text av ingenting *ler*).

Hur fasen kan man leva utan Conny Vesterlund... en riktig profil... hur ofta saknas han i laget? Min känsla är... ofta. Grym kille det där... glapp i käften på ett sjukt roligt sätt... med finess... och tjurig på banan. Saknar Vesterlund i svensk innebandy,.... vem tog hans plats.... INGEN!!!
Pratade med en innebandyprofil (namedrop... nope, inte så ofta i min blogg) om detta för någon vecka sedan... ämnet var typ "Var finns profilerna" ?


Bland annat sas följande:
Conny Klack  är en riktig ikon. Och skön snubbe rakt igenom!
Profilerna är lätt räknade idag, tyvärr. Ser inga starlets på uppgång heller. Antingen är det helyllon eller puckon eller drygpellar. Ingen som har en vass tunga med glimten i ögat, direkt.

Ok, jag vet att åsikterna är många om Vesterlund...  men jag saknar honom i SSL.... 
Hoppas det är ok....
Vi ser det här med profiler på olika sätt.

Länk (bruten) till Webb-tv - inför slutspel i fjol
Hör hans knasiga ord som retade många om Täby... mig också men ... jag har ett vekt hjärta... kan inte låta bli att gilla Conny.

©Ingrid i Umeå. Åsikterna i innebandybloggen är författarens egna och inte nödvändigtvis hela Innebandy-Sveriges. Kom ihåg att hänvisa till källa.

feedback
Postat av: Gittan

Ha ha ha jag vet vem som ofta använder ordet starlet = Mika Packalén :) Instämmer annars, Conny är grym! Maken var på AIK-Järfälla med Conny ikväll. Han verkar inte sugen på comeback tyvärr.. inte ens i SB.

2009-02-11 @ 21:54:00
URL: http://gittang.blogg.se/
Postat av: Ingrid

-> AIK-bloggaren.

Bra gissning, men man ska komma i håg att även Mika är en citat-maskin. Vi knycker hans citat lite till mans... eller hur?.

Bra blogg du hade skrivit i går... IGEN!

2009-02-12 @ 08:39:15
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej Ingrid, jag lever men har mycket om och kring mig.



Tack för tipset om Sarorna. Det måste vara ett skämt!

2009-02-12 @ 11:43:42
URL: http://snurrfinten.webblogg.se/
Postat av: Jonte

Conny är en profil alla dagar i veckan...

2009-02-12 @ 12:01:48
URL: http://jonteohlson.blogg.se/
Postat av: mister micke

Kan bara hålla med om att Conny är en ruggigt skön profil att se och även snacka med. Sedan om han inte verkar sugen så är han inte det och det gör han självklart som han vill...

2009-02-12 @ 16:53:36
URL: http://mistermicke1988.blogspot.com/
Postat av: Ingrid

Till Åsa. Tänkte att du som journalist ville ta del av den viktiga nyheten. Imorgon står det att ingen spelare har burit namnet Ingrid på 16 år.

Till Jonte

Japp...

Till Mr Micke

Hoppas att någon axlar hans mantel

2009-02-13 @ 08:27:45
Postat av: JISARE

Hej!



Visst var Conny en bra spelare men kommentera kan han inte... förra vm:et så skrek säkert 10 gånger att bollen var inne när den gick i burgaveln. Han var den kassaste kommenitatorn jag varit med om.

2011-01-10 @ 17:19:50

feedback:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bults blogg

Nordströms blogg